Żabka wychodzi poza osiedla i ulice. Planuje nową ofensywę. "Będą nowe formaty"

Żabka zapowiada, że po intensywnej ekspansji na osiedlach i ruchliwych ulicach przyszedł czas na nową ofensywę. Gdzie zatem nowe sklepy sieci zaczną pojawiać się częściej?

Żabka to bez wątpienia jedna z największych sieci handlowych działających w Polsce. Sklepów ciągle przybywa i wszystko wskazuje, że przybywać będzie nadal. 

Naszym nowym formatem, który już niebawem będzie bardziej widoczny w Warszawie, będą sklepy w tzw. punktach tranzytowych, takich jak metro, dworce, pasaże pod drogami. Będą to nowe formaty - mniejsze, często z ograniczonym zapleczem, ale tam, gdzie naprawdę jest bardzo duży ruch klientów. Tam będziemy wchodzić

- stwierdziła w rozmowie z "Wiadomościami Handlowymi" Anna Grabowska wiceprezeska i szefowa działu zakupów Żabka Polska.

Grabowska wyjaśnia, że "dotychczas klienci kojarzyli Żabkę głównie ze sklepów osiedlowych oraz "głównych ulica, gdzie jest duże natężenie ruchu pieszego".

Żabka chce jeszcze więcej placówek

Z planów ogłoszonych w połowie miesiąca wynika, że Żabka do końca tego roku chce mieć 6 tysięcy placówek. Na rok 2020 roku zapowiadana jest modernizacja wszystkich placówek. Ma im nadać im bardziej nowoczesny wygląd.

Czytaj też: Żabka udostępniła aplikację mobilną. Żappka w wersji pilotażowej trafiła do klientów

- Żabka dzisiaj to 830 milionów transakcji i wizyt naszych klientów w ciągu jednego roku, to o 55 milionów więcej, niż w poprzednim roku. To ponad 8 miliardów złotych obrotu. Razem z naszymi franczyzobiorcami stworzyliśmy 20 tysięcy miejsc pracy. Przede wszystkim Żabka to też innowacje. Wiemy, że bez myślenia o nowym, bez chęci zmian, innowacji i modernizacji nie osiągniemy sukcesu - zapowiedział Tomasz Suchański, prezes zarządu spółki podczas konferencji prasowej.

Zobacz wideo