Nowa marka Toyoty najpierw w Polsce, a później w całej Europie. Firma stawia na auta dostawcze

Toyota chce podbić europejski rynek aut dostawczych. Batalię rozpocznie w Polsce - właśnie w naszym kraju wprowadzi zupełnie nową markę. Szczegóły w programie "Studio Biznes" zdradzi Robert Mularczyk z Toyota Motor Poland i Toyota Central Europe.

Robert Mularczyk, PR Senior Manager Toyota Motor Poland i Toyota Central Europe goszcząc w programie "Studio Biznes" zdradził, że rynek motoryzacji czeka ciekawy wyścig. Toyota zamierza bowiem wprowadzić do Europy samochody dostawcze sygnowane zupełnie nową marką. Co szczególnie istotne pierwszym rynkiem, na którym będą dostępne, będzie Polska. Toyota podkreśla, że dotychczasowe modele aut dostawczych dostępnych w Polsce cieszą się sporą popularnością. Szczególnie te w wersji premium. Jak Toyota chce przekonać użytkowników do nowej marki? Jakie ma plany? Warto obejrzeć krótką rozmowę.

Więcej o: