Awaria w Millennium i Santander. Klienci mają problemy w całej Polsce z aplikacją mobilną banków

Po godzinie 10 klienci banków Millennium i Santander Bank Polska zaczęli zgłaszać problemy z działaniem aplikacji mobilnych tych instytucji. Awarie zgłaszane są w całej Polsce.
Zobacz wideo

Na stronie downdetector.pl pojawiły się informacje dotyczące problemów z logowaniem do kont internetowych dwóch banków. Awaria pojawiła się po godzinie 10 i trwa do chwili obecnej.

Awaria w Banku Millennium

Problemy z logowaniem mają klienci Banku Millennium, którzy nie mogą skorzystać z aplikacji mobilnej. Bankowość dostępna jest jednak dla użytkowników, którzy chcą zalogować się do banku przez przeglądarkę internetową.

Do tej pory wpłynęło już kilkaset zgłoszeń dotyczących awarii w Banku Millennium. Najwięcej problemów zgłaszanych jest przez klientów w województwach pomorskim, mazowieckim, lubelskim, łódzkim, wielkopolskim, dolnośląskim, śląskim i małopolskim.

Awaria w Santander Bank Polska SA

Taki sam problem - z logowaniem przez aplikację mobilną, zgłaszają klienci banku Santander. Możliwe jest jednak logowanie przez przeglądarkę. Po próbie logowania pojawia się komunikat: "Nie udało się nawiązać połączenia z Bankiem. Sprawdź swoje połączenie internetowe (konfigurację, środki na koncie, zasięg lub inne, które mogą mieć wpływ na komunikację) i spróbuj ponownie".

Największa liczba zgłoszeń dotyczących awarii w Santanderze dotyczy województw: pomorskiego, zachodniopomorskiego, wielkopolskiego, łódzkiego, mazowieckiego, dolnośląskiego, śląskiego i małopolskiego. Problemy mogą mieć jednak klienci w całej Polsce. Na razie nie wiadomo, co jest przyczyną awarii i kiedy problemy zostaną rozwiązane.

Więcej o: