Portal Downdetector informuje o poważnej awariiT-Mobile we wtorek 16 czerwca w całej Polsce. Użytkownicy od godziny 11:00 wysyłają zgłoszenia dotyczące problemów z dostępem do internetu za pośrednictwem sieci 4G LTE.
W pewnym momencie strona otrzymała ponad sześć tysięcy raportów o błędach od zaniepokojonych użytkowników. Klienci z całego kraju informują o problemach z działaniem przede wszystkim internetu mobilnego. W komentarzach pojawiają się m.in. zgłoszenia o problemach z połączeniami głosowymi wykonywanymi a pośrednictwem sieci 2G, 3G oraz 4G LTE.
Osoby próbujące zalogować się do sieci za pomocą swoich routerów, mogą otrzymać komunikat dotyczący "braku usługi". Dodatkowo jak podaje PC World, niemal 20 procent wszystkich zgłaszających skarży się na to, że w ogóle nie działają karty SIM. Wtedy występuje też problem z wykonaniem połączenia telefonicznego czy wysłania wiadomości SMS. W komentarzach na stronie Downdetector czytamy, że u niektórych osób działają jedynie połączenia alarmowe.
Niestety T-Mobile nie wydało oświadczenia w sprawie problemów. W komentarzach pojawiła się jedynie informacja od przedstawiciela operatora. "Obecnie występują przejściowe problemy dotyczące usług mobilnych. Nasi technicy pracują nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności" - napisano.