Problem z płatnością kartą? Wiele banków z przerwami technicznymi

Podczas trwającego weekendu mogą pojawić się problemy w przelewach, czy przy płatnościach kartami. Wiele banków prowadzi bowiem prace serwisowe, co wiąże się z przerwami technicznymi.

Problemy z bankowością elektroniczną czy płatnościami kartami lub BLIK-iem będą mieli klienci Credit Agricole, Toyota Banku, Banku Polskiej Spółdzielczości oraz Banku Pocztowego - informuje fakt.pl.

Zobacz wideo Czy „darowanie długów” jest realnym pomysłem na światowe zadłużenie?

Przerwa techniczna w Banku Polskiej Spółdzielczości

Najbardziej uciążliwą dla klientów przerwę zaplanował BPS, który prace serwisowe przeprowadzi w sobotę 20 lutego między 12:40 a 20:30. W tym czasie mogą wystąpić problemy z dostępem do bankowości elektronicznej. Ponadto po 20:00 w sobotę do 1:00 w niedzielę klienci BPS nie będą mogli wysyłać przelewów natychmiastowych ExpressElixir oraz przelewów zagranicznych.

ING Bank ŚląskiING wycofuje z oferty większość lokat

Prace serwisowe w Toyota Bank Polska

Spore niedogodności będą mieli też klienci Toyota Bank, ponieważ problemy mogą się pojawić w środku dnia. Prace serwisowe będą prowadzone w sobotę 20 lutego między 15:00 a 18:00. W tym czasie może nie działać bankowość internetowa, telefoniczna oraz szybkie płatności. 

Bak Pocztowy i EnveloBank z przerwami technicznymi

Prace serwisowe zaplanowano na noc z soboty na niedzielę. Między 3:00 a 7:00 rano 21 lutego nie będzie można przyłączać karty do portfela cyfrowego (Google Pay, ApplePay, GarminPay). Przy próbie usunięcia karty, klienci mogą nie dostać SMS-a potwierdzającego to działanie. Ponadto mają też wystąpić problemy z płatnością kartą w sklepach internetowych, które wymagają autoryzacji metodą 3D Secure. 

DLOKAGetin Bank zjechał z wymogiem kapitałowym poniżej dopuszczalnego progu

Credit Agricole prowadzi prace serwisowe

Credit Agricole przerwę techniczną też przeprowadzi w nocy z soboty na niedzielę. Od 23:00 do 9:00 nie będzie można:

  • zalogować się do bankowości internetowej,
  • zalogować się do aplikacji mobilnej,
  • skorzystać z bankowości telefonicznej,
  • skorzystać z płatności za pomocą BLIK-a,
  • skorzystać z płatności internetowych Przelew Online
  • skorzystać z automatycznego serwisu telefonicznego IVR.
Więcej o: