Wprowadzona we wrześniu 2016 roku karta lojalnościowa Moja Biedronka szybko stała się niezwykle popularna nad Wisłą. Według danych z lutego 2021 roku kartą posługuje się już 10 mln Polaków, a więc jest to najpopularniejszy tego typu program lojalnościowy w naszym kraju.
Największą wadą programu było jednak to, że mogliśmy pokazać kasjerowi kartę Moja Biedronka tylko w formie klasycznej, plastikowej karty, którą wcześniej trzeba było odebrać w sklepie. Teraz ma się to zmienić. Z doniesień wynika, że Biedronka szykuje ogromne zmiany w programie.
Jak informuje agencja Newseria, Biedronka zamierza postawić na większą cyfryzację, co ma pozwolić na zwiększenie efektywności obecnego modelu biznesowego. Jednym z tych działań będzie cyfryzacja karty Moja Biedronka. Sieć zamierza wprowadzić też nową wersję swojej aplikacji mobilnej, z którą zintegrowana zostanie karta lojalnościowa.
Oznacza to, że już niedługo klienci chcący skorzystać z zalet Mojej Biedronki nie będę musieli wyciągać swoich kart z portfeli. Wystarczy telefon z zainstalowaną aplikacją sklepu. Obecnie istniejący program Twoja Biedronka nie dość, że nie umożliwia zeskanowania kodu kreskowego karty, to jeszcze zbiera słabe opinie użytkowników.
Nowa aplikacja (podobnie, jak i ta dotychczasowa) zapewne trafi do sklepów Google Play i App Store, jednak wciąż nie wiadomo, kiedy się to stanie. Nie jest jasne też, jakie pozostałe możliwości zaoferuje apka. Tego dowiemy się zapewne, gdy sieć sklepów zdecyduje się na ujawnienie programu.