Gucci sprzedaje buty, których nigdy nie założysz. Za 12 dolarów. Będą dostępne w wirtualnej rzeczywistości

Gucci sprzedaje wirtualne buty za 11,99 dol, czyli około 46 zł. Nowe obuwie będzie można nosić w wirtualnej rzeczywistości czy dodawać w nich posty na Instagram. Twórcy twierdzą, że to przyszłość w branży modowej.

Cena klasycznych butów marki Gucci wynosi co najmniej 2 tys. zł. W tym tygodniu gigant branży mody zaczął sprzedawać obuwie za 11,99 dol, czyli około 46 zł. Powodem wyjątkowo niskiej ceny jest fakt, że obuwie jest wirtualne. 

Zobacz wideo Sneakersy - najlepszy sposób na przełamanie eleganckiej stylizacji?

Gucci sprzedaje buty za 11,99 dol. Będzie można w nich chodzić tylko w wirtualnej rzeczywistości 

Sneakersy Virtual 25 to masywne buty w kolorach zielonym, różowym i błękitnym zaprojektowane przez słynnego projektanta Alessandro Michele. Buty w rzeczywistości nie istnieją, są jedynie formą wirtualnego niezamiennego tokena (NTF). Kupujący mogą nosić je w wirtualnych światach lub dodawać w nich posty na Instagramie.

Tekken 7 - w nowym DLC pokierujemy panią premier z PolskiTekken 7. Znamy już imię i nazwisko "pani premier z Polski"

Obuwie kierowane jest głównie do przedstawicieli pokolenia Z, ale także do osób, których nie stać na klasyczne obuwie luksusowej marki. Z tego powodu Gucci nie zamierza wprowadzić ograniczenia dotyczącego liczby sprzedawanych butów. Buty są dostępne w aplikacjach Wanna oraz Gucci za 8,99 dol. lub 11,99 dol.  

Gucci oferuje wirtualne buty. To przyszłość na rynku? 

Nowy pomysł marki Gucci mógł zostać zrealizowany przy współpracy z platformą Wanna AR specjalizującą się w wykorzystywaniu rozszerzonej rzeczywistości do tworzenia modeli 3D. Modele już wcześniej były  wykorzystywane do wirtualnego mierzenia butów bądź zegarków. Wanna AR współpracowała m.in. z Reebokiem, Pumą czy Snapchatem. 

Jak założyć konto na Tinderze? To proste!Nowa opcja na Tinderze. Aplikacja ostrzeże, jeśli twój "match" jest przestępcą

Dyrektor generalny Wanna AR, Siergiej Archangielski twierdzi, że stosowana przez jego firmę technologia ma dużą przyszłość w branży modowej - Za pięć, może 10 lat, stosunkowo duża część przychodów marek modowych będzie pochodzić z produktów cyfrowych. Naszym celem jako firmy jest zastąpienie zdjęć produktów czymś, co jest o wiele bardziej angażujące i co przypomina doświadczenie zakupów offline - stwierdził. 

Więcej o: