Ogólnopolska akcja reklamowa z Anną i Robertem Lewandowskimi ma ruszyć 5 września. Zdjęcia do nowej kampanii były robione kilka dni przed transferem polskiego napastnika do Barcelony - ustalił Business Insider.
Jak poinformował Lidl w informacji przesłanej BI, akcja sieci ma pomóc "najmłodszym rozwijać swoje umiejętności i zainteresowania". Wspólnie z Robertem i Anną Lewandowskimi Lidl planuje "obudzić młode talenty".
Więcej informacji z kraju na stronie głównej Gazeta.pl
W wywiadzie z BI prezes Lidl Polska Włodzimierz Wlaźlak zdradzał, że sieć szykuje "mocne uderzenie związane z powrotem do szkoły". Akcja ma ruszyć 20 sierpnia i ma być powiązana ze społeczną odpowiedzialnością sieci. Dodał, że już teraz w dyskontach można skorzystać z promocyjnej oferty szkolnej, która powiązana jest z Kartą Dużej Rodziny. BI podaje, że ma być to związane właśnie z Lewandowskim. Lidl ma przedstawić więcej szczegółów pod koniec sierpnia.
Polski napastnik jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych piłkarzy na świecie. Transfer do Barcelony zapewnił mu jednak jeszcze większą sławę. Jego liczba obserwujących na Instagramie wzrosła o 1,9 mln do 28,9 mln. Lewandowski po zmianie barw klubowych zgodził się na obniżkę pensji z 23 do 18,7 mln euro rocznie. Może jednak zyskać dzięki większej rozpoznawalności i potencjalnych nowych kontraktach, jakie zapewni mu gra w hiszpańskim zespole.
W tym roku stracił też kolejne ważne źródło zarobków. W marcu zrezygnował z reklamowania Huawei. Za współpracę z chińskim gigantem był długo krytykowany, ponieważ w 2020 roku wypłynęły informację, że firma pomagała przy prześladowaniach Ujgurów. W przeciwieństwie do Lewandowskiego na te doniesienia zareagował inny piłkarz - Antoine Griezmann od razu zrezygnował ze współpracy z Huaweiem.
Pomóż Ukrainie, przyłącz się do zbiórki. Pieniądze wpłacisz na stronie pcpm.org.pl/ukraina.