- Uwielbiam sosy, to żadna tajemnica. Ale im jestem starszy, tym bardziej kocham i potrzebuję przypraw przy każdym posiłku - mówi Ed Sheeran, który w tym tygodniu wypuścił nie nową płytę, czy singiel, a wyjątkową markę sosów - Tingly Ted's. Ich nazwa nawiązuje do dziecięcej ksywki Eda.
Tingly Ted's jest już dostępny w dwóch smakach - średnio i bardzo ostrym: Tingly Sauce 265gr/248ml oraz Xtra Tingly Sauce 265gr/248ml. Jak czytamy w oficjalnym komunikacie "wyczuwa się w nich świeżą nutę cytryny i dymny smak, dzięki którym czerwone papryczki jalapeño i papryczki Capsicum są bardziej wyraziste" oraz "mieszankę ziół i przypraw".
- Wiedziałem, że nie chcę stworzyć wodnistego, ostrego sosu, ponieważ zazwyczaj wszystkie są stawiane na tej samej półce - z innymi przypadkowymi, ostrymi sosami. Chciałem zaprojektować sos, który zajmie to samo dumne miejsce co ketchup - mówi Ed Sheeran. - Zabrałem je ostatnio w trasę, aby wypróbować ze wszystkimi rodzajami posiłków, i naprawdę nie ma niczego, do czego by nie pasowały (z wyjątkiem bananów) - dodaje.
Więcej informacji z kraju i ze świata na stronie głównej Gazeta.pl
Ponadto tenże produkt ma być przyjazny środowisku. Tingly Ted's jest bowiem wegański i nie zawiera żadnych dodatków w postaci barwników, sztucznych aromatów czy konserwantów. Co więcej, jego butelka jest wykonana z materiałów pochodzących z recyklingu.
Marka zapewnia, że nowe smaki Tingly Ted’s będą dostępne dla polskich konsumentów jeszcze w 2023 roku. Obecnie zestaw dwóch buteleczek sosów kosztuje na amerykańskim rynku 6 dolarów, czyli ok. 27 zł.