W ubiegłym tygodniu "Space Pioneer" debiutował w sklepie Google Play oraz Samsung Galaxy Apps. Podobnie jak w przypadku premiery na urządzenia z systemem iOS, tytuł znalazł się w czołówce najchętniej pobieranych gier akcji oraz został wysoko oceniany przez graczy. Do tej pory najbardziej dochodowymi krajami są kluczowe rynki mobilne: USA, Chiny, Japonia, Wielka Brytania oraz Korea Południowa.
W najbliższych miesiącach do gry zostanie wprowadzonych wiele nowości, m.in. nowe tryby gry, personalizacja pancerza, broni i robota, system osiągnięć, przeciwnicy z nowymi mechanikami rozgrywki oraz budynki rozbudowujące funkcjonalności kosmicznej bazy. Pierwsza aktualizacja trafi do sklepu za niespełna 3 tygodnie.
Milion pobrań w okresie premierowym to dobry wynik. Gracze chętnie angażują się w rozgrywkę pozostawiając bardzo wysokie oceny. Nie jesteśmy jeszcze w pełni zadowoleni z monetyzacji mikropłatności, gra ma jednak solidne podstawy, które za pośrednictwem nadchodzących aktualizacji umożliwią dalszy systematyczny wzrost metryk
- podkreśla prezes Vivid Games Remigiusz Kościelny.
Vivid Games zapowiedziało, że 28 czerwca w App Store, a 13 lipca w Google Play pojawi się bijatyka "Mayhem Combat". W sierpniu do portfolio dołączą natomiast pozyskane w ramach programu wydawniczego futurystyczne wyścigi "Gravity Rider".
Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na GPW.