Drukarka to jedno z podstawowych biurowych urządzeń, ale również w domu okazuje się bardzo przydatna. Często mają dosyć niski koszt zakupu, jednak warto również wziąć pod uwagę koszty eksploatacji - ceny tonerów i ich wydajność. Wybraliśmy kilka modeli, które mają solidny stosunek ceny do wydajności.
Skanowanie dokumentów staje się powszechniejsze nie tylko w biurach, również w domu przydaje się np. do archiwizacji rachunków czy w momencie, gdy musimy szybko przesłać kopię ważnego dokumentu. Samodzielne urządzenie zwykle oferują wyższą jakość skanu, co przyda się kiedy musimy skanować zdjęcia czy inne pliki graficzne. Jednak do dokumentów wystarczą skanery mobilne lub w urządzeniach wielofunkcyjnych.
Głośniki do komputera przydadzą się nie tylko do oglądania filmów, słuchania muzyki czy grania w gry. W pracy mogą przydać się podczas wideokonferencji lub ważnych prezentacji multimedialnych. Więcej o wyborze głośników pisaliśmy już tutaj, a poniżej wybraliśmy dla was kilka najciekawszych aktualnych ofert.
Dużo się mówi o klawiaturach dla graczy, ale w pracy biurowej, zwłaszcza jeśli dużo piszemy, wygodna klawiatura również jest bardzo ważna. Nie będzie potrzebowała zbyt wielu funkcji dodatkowych, ale warto, by klawisze miały ułożenie ułatwiające szybki, często bezwzrokowe pisanie. Na szczęście wiele porządnych modeli można kupić w niewysokich cenach.
Myszki do komputera możemy kupić już od kilkunastu złotych, chociaż zdecydowanie lepiej jest zainwestować w nieco droższy sprzęt. Będzie on wytrzymalszy i zazwyczaj zapewni nieco lepszy komfort pracy. Jeśli potrzebujecie mobilnej myszki do laptopa możecie wybrać model na Bluetooth.
Na koniec w naszym zestawieniu wybraliśmy kilka ofert na dyski zewnętrze, które przykuły naszą uwagę. Sprawdzą się zarówno do przechowywania prywatnych plików, jak i ważnych firmowych dokumentów. Są doskonałym rozwiązaniem zwłaszcza jak często zmieniamy komputer czy laptop, a nie chcemy przechowywać plików w chmurze.