Multimedia nie usuwa programów Polsatu. Ale będzie mogła to zrobić bez zgody klientów

Multimedia Polska poinformowała, że od początku nowego roku część kanałów Polsat straci status gwarantowany. Nie oznacza to, że 1 stycznia znikną one z oferty. Multimedia wytłumaczyła zmiany w korespondencji z Business Insiderem.

Pod koniec listopada Multimedia Polska, jeden z największy dostawców telewizji i internetu w Polsce informowała o zmianach w swoim programie. Z oferty miała zniknąć część kanałów Polsatu, a przynajmniej tak zrozumieli to konsumenci i dziennikarze. W rzeczywistości niektóre programy straciły status gwarantowanych. Multimedia Polska wytłumaczyła co to znaczy na prośbę Business Insidera. Klienci dysponujący niejasną informacją próbowali się dowiedzieć o, co chodzi, niekiedy ustawiając się w długich kolejkach do salonów operatora. 

Zobacz wideo Mandat za spacer w sylwestra? Niejasne wypowiedzi przedstawicieli rządu

Tłumy w gorzowskim salonie Multimedia Polska

W związku ze zmianami klienci próbowali dowiedzieć się więcej na infolinii. Niektórzy mogli też dzwonić w celu rozwiązania umowy, na co operator dał miesiąc od otrzymania komunikatu o zmianach z 30 listopada. Pojawiła się także możliwość renegocjowania umowy z operatorem.

Prowadzimy rozmowy indywidualne z klientami, którzy chcą z nami pozostać, stosujemy standardowe procedury w tym zakresie

- poinformowała Multimedia Polska w odpowiedzi na pytania Business Insidera.

Jak donosi GazetaLubuska.pl, klienci Multimedia Polska nie mogli dodzwonić się na zapchaną infolinię. Nie lepiej wyglądała sytuacja w gorzowskim salonie operatora, gdzie pojawiły się tłumy tak duże, że nie zdołano obsłużyć każdego w czasie pracy salonu. Co więcej, potrzebna była nawet interwencja policji informuje serwis gorzowianin.pl. Taka sytuacja miała miejsce co najmniej przez dwa kolejne dni.

Kanały Polsatu nie znikają z oferty, póki co tracą tylko status gwarantowany

Taki tłumy wydają się być problemem z komunikacją. Dla osób spoza branży niewiele mówi stwierdzenie, że programy utracą status gwarantowany. Klientów interesuje to, czy nadal będą mogli oglądać programy, za które zapłacili. Tu Multimedia Polska doprecyzowała w korespondencji z BI, że na ten moment żadne kanały Polsatu nie znikną z oferty i wciąż będzie można je oglądać.

To, co się zmieni, to status programów Polsat 2, Polsat News HD, Polsat Cafe HD, Polsat Play HD, Disco Polo Music, Polsat Sport, Polsat Sport Extra i Polsat Film HD, które przestaną mieć status programów gwarantowanych. 

Kanały niegwarantowane to kanały, które dostawca usług posiada w swojej ofercie, dostarcza je klientom, jednak może je usunąć bez konieczności uzyskania akceptacji ze strony abonenta na zmianę, po uprzednim poinformowaniu za pomocą komunikacji na stronie www lub kanałach planszowych. Chcemy jednak wyraźnie podkreślić, że naszą misją jest oferować naszym klientom jak największą liczbę programów. W tej chwili koncentrujemy się na tym, aby umożliwić im dostęp do jak najszerszej oferty, w tym także programów z grupy Polsat

- doprecyzowała Multimedia Polska. 

Więcej o: