Kerfuś ma "rodzeństwo". Kulfuś już zabawia klientów sieci Kulfon. "Roboty się sprawdzają"

"Wygląda jak kot, miauczy, reaguje na drapanie za uchem, a nawet mówi". Robot Kerfuś, który jesienią podbił serca klientów Carrefour, ma "brata". Kulfuś pojawił się w sklepach niewielkiej sieci Kulfon. Też potrafi miauczeć i lubi drapanie za uchem.

Kerfuś to samojezdny robot, który pojawił się w niektórych placówkach sieci Carrefour. Charakterystyczne kocie oczy wyświetlające się na ekranie urządzenia błyskawicznie zyskały szerzę fanów, a bezduszne, zdawałoby się, urządzenie okazało się mieć sympatyczną "osobowość".

Okazuje się, że Kerfuś ma brata. Podobnego robota do swoich sklepów wprowadziła bowiem sieć Kulfon. Kulfuś trafił już do pierwszych sklepów, gdzie zyskał sympatię przede wszystkim u dzieci. 

Zobacz wideo "List miłosny" wysłał do piekła 50 mln komputerów. Oto najgroźniejsze wirusy komputerowe w historii [TOPtech]

Kerfuś to robot kelner, czyli Bellabot firmy Pudu, który w swojej ofercie ma w Polsce LSI Software od stycznia 2022 roku. Inteligentny robot dostawczy w kształcie kota ma zdolność do interakcji z człowiekiem. 

Jesteśmy ich wyłącznym dystrybutorem w Polsce. Początkowo wzbudziły zainteresowanie przede wszystkim branży gastronomicznej - roboty wdrażały m.in. sieci AmRest (KFC i PizzaHut) czy DaGrasso. Szybko jednak okazało się, że roboty sprawdzają się również w hotelach czy branży rozrywkowej (np. w kręgielniach)

- wyjaśnia w rozmowie z Gazeta.pl Magdalena Misztela-Jeziorska, marketing manager w LSI Software.

Sukces robota BellaBot w sieci Carrefour pokazał, że jest to również doskonałe rozwiązanie dla branży handlowej. Roboty sprawdzają się nie tylko w wielkich sieciach - wspierają pracowników wszystkich branż w codziennych obowiązkach, ale przede wszystkim są dodatkową atrakcją i budzą ogromne zainteresowanie

- dodaje. 

Dlaczego roboty tak dobrze sprawdzają się w tej roli? - W czasach, kiedy zaskoczyć klienta jest naprawdę trudno, roboty Pudu przyciągają uwagę nie tylko dzieci, ale w równej mierze dorosłych - wyjaśnia przedstawicielka firmy.

Ciekawość może budzić zachowanie robota. BellaBot wchodzi w interakcję z klientem. Nie tylko wygląda jak kot, ale miauczy, reaguje na drapanie za uchem, a nawet mówi. Klienci sklepu mogą go pogłaskać, a ten zareaguje odpowiednią mimiką i głosem.

Kulfon to wciąż niewielka sieć sklepów.  Trzy jej sklepy działają w Warszawie (przy ul.: Morcinka, Radziwie, Tatarkiewicza), sześć kolejnych mieści się w miejscowościach: Celestynów, Kołbiel, Siennica, Grodzisk Mazowiecki, Mrozy i Halinów.

Więcej informacji gospodarczych na stronie głównej Gazeta.pl

Więcej o: