W grudniu ubiegłego roku Żabka ruszyła z testami nowej gry Żabu. Wersja testowa trafiła początkowo do 5 tys. użytkowników, którzy, aby zostać testerami, musieli zarejestrować się na specjalnej stronie internetowej w dniach 12-19 grudnia. Sieć wyjaśniała, że jest to jedyna na europejskim rynku retail gra, dostępna tylko w aplikacji sieci sklepów Żabka. Jak się właśnie dowiadujemy, testy gry oficjalnie dobiegły końca.
"Zakończyły się testy pierwszej na europejskim rynku retail gry dostępnej w aplikacji mobilnej. Żabu dostępne jest już dla wszystkich, ponad 6 mln użytkowników aplikacji mobilnej Żappka" - czytamy w komunikacie Żabki. Czym jest Żabu? To gra polegająca na hodowaniu i opiekowaniu się stworzonej przez gracza wirtualnej żaby. Sieć wskazuje, że wykonane w animacji 3D Żabu reaguje na zachowania klienta. Sama gra przypomina słynne japońskie tamagotchi, które właśnie polega na opiekowaniu się wirtualnym zwierzątkiem.
"Po osiągnięciu wybranych poziomów, na graczy czekają skrzynki z nagrodami - darmowe żappsy, produkty, zniżki na zakupy. Ci, którzy przejdą wszystkie 100 poziomów i ukończą grę, otrzymają niespodziankę" - wskazuje Żabka. Żabu rozwija się i zdobywa kolejne poziomy, w zależności od dokonywanych przez gracza zakupów, również tych realizowanych dzięki zebranym na koncie punktom lojalnościowym, czyli żappsom.
Więcej informacji z Polski przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl
Bezpłatną aplikację Żappka można pobrać w sklepach mobilnych Google Play, Apple App Store i Huawei AppGallery. W ciągu czterech lat aplikację pobrało ponad 10 mln osób. Sieć Żabka posiada w Polsce ponad 9 tys. sklepów.
Studia Biznes i Zielonego Poranka możecie słuchać też w wersji audio w dużych serwisach streamingowych, np. tu: