Awaria Twittera. Coraz więcej użytkowników zgłasza problemy, a portal komentuje to emotką kupy

Od kilku godzin użytkownicy Twittera zgłaszają, że mają problemy z korzystaniem z serwisu społecznościowego. Tymczasem portal poproszony o komentarz w tej sprawie odpowiedział - tradycyjnie już - emotką kupy.

Użytkownicy Twittera, którzy chcieli uzyskać dostęp do treści w serwisie lub próbowali opublikować posty, otrzymują komunikat o błędzie, m.in. chodzi o informację o treści "przekroczono limit szybkości". Część internautów całkowicie straciła dostęp do platformy. Problemy występują zarówno w przeglądarce, jak i aplikacji. Do godz. 17:00 problemy z platformą społecznościową zgłosiło 7,6 tys. osób.

Awaria TwitteraAwaria Twittera downdetector.com

Zobacz wideo Bezpieczny Kredyt 2% - dla kogo, ile można zyskać?

Komentarz Twittera ws. awarii? Emotka kupy

Na razie nie wiadomo, co jest przyczyną awarii. NBC News poprosił Twittera o oficjalny komentarz. Ten jednak odpowiedział - tradycyjnie już - emotką kupy.

Przypomnijmy, Elon Musk przekazał w marcu, że wysyłając wiadomość o dowolnej treści pod adres mailowy press@twitter.com, który jest przeznaczony dla prasy, dostaniemy automatyczną odpowiedź z emotką kupy. Gazeta.pl wysłała więc krótką wiadomość i otrzymała właśnie taką odpowiedź.

***

Więcej o: