Verseo oferuje kompleksowe i nowoczesne rozwiązania z zakresu marketingu internetowego, łącząc technologię, w tym AI i machine learning, ze ścisłą współpracą ekspertów z klientami. Agencja jest strategicznym partnerem Google, a w ramach prowadzonych kampanii zarządza rocznym budżetem klientów przekraczającym ponad 100 mln zł. To firma, która stawia na nowe rozwiązania technologiczne, jakość obsługi i dostarczanie wyjątkowych doświadczeń cyfrowych. W swoich działaniach kieruje się przede wszystkim takimi wartościami, jak transparentność, szczerość i otwartość. To one były bazą i zarazem przyczynkiem do powstania raportu.
- W Verseo jesteśmy znani z łamania schematów, mówienia wprost i polityki transparentności. Zamiast tworzyć kolejny ranking, zdecydowaliśmy się przygotować materiał, którego nikt w branży nigdy wcześniej nie opublikował. Naszym celem było też pokazanie, że agencje mogą ze sobą konkurować na szerokim polu, np. jawnością działań, strategią, rodzajem i poziomem komunikacji, a nie tylko dobrą ofertą – mówi Krzysztof Masłowski, CEO & Partner Verseo.
Raport wpływu społecznego Verseo dostępny jest tutaj.
Verseo to ponad 100 ekspertów, których stawki i prowizje są transparentne i takie same dla każdego. Ta jawność rozpoczyna się już na etapie publikacji ogłoszenia o współpracę. Wysokość prowizji uzależniona jest wyłącznie od kompetencji i indywidualnego portfela klientów danego specjalisty. Jak wiemy z raportu w 2022 roku średnie zarobki kobiety w Verseo wynosiły 12 374,98 zł netto, a mężczyzny 13 809,48 zł netto. Ta różnica z roku na rok maleje.
Materiały promocyjne
W latach 2020–2022 firma odprowadziła podatki w wysokości ponad 14,2 mln zł, a jej przychód w 2022 r. wyniósł 43 mln zł.
Materiał promocyjny
Przedsiębiorstwo ma także znaczący impakt na kreowanie obrazu agencji marketingowych w Polsce, jak i rozwój tematycznej edukacji wśród klientów. Od lat tworzy Akademię Wiedzy, czyli największą bezpłatną bazę wiedzy marketingowej z poradnikami, webinarami i podcastami. Swoją misję edukacyjną łączy z przedsięwzięciami dobroczynnymi. Na przykład całość środków pozyskanych ze sprzedaży Adbooka 2022 (podręcznika o digital marketingu) – ponad 40 tys. zł. – została przekazana na cele charytatywne i wsparcie domów dziecka z Wielkopolski.
Verseo odchodzi od marketingu tradycyjnego na rzecz marketingu 5.0, korzystającego z łączenia technologii nowej generacji z doświadczeniem i wiedzą ekspertów. Stworzony w zespole park kompetencji obejmuje większość nowoczesnych kanałów reklamowych i rozwiązań technologicznych. Dzięki temu klienci agencji mogą elastycznie wybierać spośród wielu metod promocji online dostosowanych do ich działalności, obejmujących pozycjonowanie, reklamę PPC, UX i analitykę.
Premiera raportu wpływu, to przykład praktycznego podejścia do biznesu opartego na idei marketingu 5.0. Egzekucyjne wsparcie dla tej koncepcji stanowi także 5 filarów Verseo, a są nimi: Human Touch (ludzki pierwiastek poza kompetencjami maszyny, kluczowy do osiągnięcia sukcesu), High Marketing Culture (nowa kultura marketingu oparta na transparentności, współpracy i partnerstwie), AI/Machine Learning czyli DNA Verseo (największe w kraju agencyjne doświadczenie w maszynowej analizie algorytmów), Next tech (własny ekosystem i marketingowa hurtownia danych) oraz Multichannel, Multiscreening, rozszerzona rzeczywistość (know-how niezbędne w dotarciu, zrozumieniu kontekstu i predykcji potrzeb klienta w gąszczu eksabajtów danych).
Odpowiednie funkcjonowanie organizacji, to nie tylko zapewnienie stabilności agencji, ale i firm, dla których świadczy usługi marketingowe. Verseo na zlecenie swoich klientów generuje dziennie transakcje o łącznej wartości nawet kilkunastu milionów złotych. Dlatego konieczność bieżącego mapowania zagrożeń i ryzyk, takich jak np. wypadek członków zarządu, włamanie do systemu ADS, przejęcie danych, inflacja, zmiany w algorytmach i narzędziach Google, rozwój sztucznej inteligencji czy reputacja, łączy się także z przygotowaniem i reagowaniem na nie według wypracowanych i ściśle określonych procedur.
Materiał promocyjny
- Priorytetem w Verseo jest jeszcze większa elastyczność, która dotyczy reagowania na zmiany. Zależy nam też na tworzeniu nowoczesnej kultury pracy opartej na komunikacji, szacunku, różnorodności i wzajemnym uczeniu się od siebie, by mieć swój wkład w budowanie branży i środowiska inkluzywnego. Nacisk na zrównoważony rozwój i ekologię też jest konieczny. Dlatego dzielimy się dobrymi praktykami, ale także wprost mówimy o obszarach, które wymagają optymalizacji. Podnosimy sobie poprzeczkę, bo nie jest sztuką przysłowiowe sadzenie jednego drzewka. Chcemy osiągnąć pełen rozkwit działań, by widzieć i budować przyszłość w zielonych barwach – podsumowuje Krzysztof Masłowski.
Więcej informacji o Verseo oraz działaniach pozabiznesowych podejmowanych przez agencję przeczytać można na oficjalnej stronie firmy (verseo.pl) oraz prowadzonych przez nią profilach w mediach społecznościowych.
Materiał promocyjny PR marki Verseo.