- To wzmocnienie kompetencji marketingowych w teamie zarządzającym - uzasadnił Bartłomiej Litwińczuk, przewodniczący rady nadzorczej Link4.
W nowej pracy Kotecka ma zarabiać tyle samo co na stanowisku dyrektora marketingu. W zarządzie Link4 pozostają Agnieszka Wrońska (jest prezesem od połowy 2015 roku) i Katarzyna Wojdyła (dołączyła do zarządu w lipcu 2016 roku).
Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, Patrycja Kotecka rozpoczęła pracę w Link4 w marcu 2016 r. Objęła wówczas stanowisko dyrektorki marketingu i sprzedaży internetowej. Następnie Kotecka została szefową całego pionu marketingowego. Była odpowiedzialna za komunikację marketingową, aktywności w mediach, badania oraz e-biznes.
Przed przejściem do Link4 Patrycja Kotecka przez pięć lat pracowała w agencji reklamowej Apella obsługującej marketingowo SKOK-i i będącej głównym udziałowcem spółki Fratria, wydawcy m.in. "Sieci" i wPolityce.pl. Zarządzała tam działaniami public relations. Ponadto współpracowała z Radiem Solidarność.
W lutym br. w "Gazecie Wyborczej" ukazał się artykuł Wojciecha Czuchnowskiego pt. "Niebezpieczne związki Patrycji Koteckiej. Niejasna przeszłość żony Ziobry". W tekście wykorzystano zeznania świadka koronnego Piotra K., ps. "Broda", który w 2009 r. przed prokuratorem zarzucił Patrycji Koteckiej kontakty z warszawskim półświatkiem. "Brodę" za wiarygodnego uznał wiceprezes PiS, koordynator służb specjalnych i szef MSWiA Mariusz Kamiński. Kotecka zarzuciła jednak Czuchnowskiemu nieprawdę.