reklamy internetowe

Więcej o:

reklamy internetowe

  • 61 mld USD na reklamę internetową

    W bieżącym roku, reklama internetowa stanowi 8% całego amerykańskiego tortu reklamowego. Za 5 lat szacuje się, że reklamy w internecie będą stanowić już 18% wszystkich reklam na amerykańskim rynku. Dynamiczny wzrost wydatków na reklamę internetową nadal jest utrzymywany dzięki marketerom

  • Microsoft kupuje dostawcę narzędzi zarządzania reklamami internetowymi

    Rapt sprzedaje narzędzia do zarządzania zamieszczaniem reklam online w internecie, wspomagające procesy planowania przewidywanego zapotrzebowania na reklamy online oraz optymalizowania cen i umieszczania reklam. Microsoft zamierza włączyć narzędzia Rapt do Atlas Publisher Suite, oprogramowania

  • Wydatki na reklamę internetową w Polsce wzrosły o 40%

    III kwartału b.r. wpłynęły na zwiększenie prognozy wzrostu wartości rynku reklamy ogółem w roku 2007 do 11%. Najszybciej rosnąć będą przychody z reklamy internetowej, które w 2009 roku powinny osiągnąć udział w rynku reklamy ogółem przekraczający 7%. Ponadto CR Media Consulting prognozuje dynamikę wzrostu

  • Gorączka przejęć w internetowej reklamie

    AQuantive jest właścicielem firmy usług marketingowych Avenue A/Razorfish. Zatrudnia 2,6 tys. osób, w 2006 r. miała 54 mln dol. zysku przy obrotach 442,2 mln dol. To kolejna duża transakcja na rynku reklamy internetowej. Zaledwie dzień wcześniej agencja reklamowa WPP Group ogłosiła, że kupuje

  • Konkurs Google'a dla studentów

    Google Online Marketing Challenge to ćwiczenie praktyczne, dzięki któremu studenci studiów magisterskich i pomagisterskich będą mogli zdobyć praktyczne doświadczenie w dziedzinie reklamy internetowej jeszcze w trakcie studiów. Grupy studentów otrzymają równowartość 200 dolarów w postaci vouchera

  • IAB: 5,2 mld USD na reklamę online w III kwartale

    Wszystkie trzy kwartały 2007 r. notowały historyczne wzrosty. Wydatki na reklamę online w I kwartale wyniosły 4,9 mld USD, w II- 5,1 mld USD oraz w III- 5,2 mld USD. W sumie wartość reklam internetowych w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy br. wyniosła 15,2 mld USD. Jest to niemal 26% wzrost w

  • Netshare: platforma reklamy z ambicjami

    grach. Należą do nich serwisy będące w strukturach grupy Gazeta.pl, Miniclip.com, sieć AdAction Network, poszkole.pl, gery.pl dając łączny zasięg na poziomie 4,5 mln RU. >>> Czytaj także: Reklama internetowa kwitnie Do końca roku Netshare planuje uruchomić 6 tematycznych pakietów Premium. Oferta