ustawienia prywatności

Więcej o:

ustawienia prywatności

  • Jak zmienić swoje ustawienia prywatności na Facebooku

    Facebook zaczyna witać już użytkowników wiadomością, że pojawiły się nowe ustawienia prywatności. Można upewnić się, że sposób w jaki dzielimy się informacjami ze znajomymi jest dokładnie taki, jaki mieliśmy w zamierzeniach. Nowe ustawienia zdają się być dużo bardziej czytelne i przejrzyste

  • Świat nie był gotowy na rewolucję Facebooka - będą nowe ustawienia

    serwować (spersonalizowane) reklamy. Chociaż z drugiej strony na konferencji TechCrunch Disrupt jeden z wyżej postawionych przedstawicieli Facebooka zapowiedział, że ustawienia prywatności zostaną "drastycznie uproszczone ". Jak Facebook chciał zmienić Internet Założenia stojące za opcjami Facebooka oparte

  • Co ujawnia o Tobie Facebook?

    działanie zarówno wyżej przedstawionego narzędzia, jak i samego API Open Graph. Okazuje się, że niezależnie od ustawień prywatności za każdym razem gdy użytkownik zgłaszał chęć uczestnictwa w jakimś "Wydarzeniu", było to ujawniane. Teraz, już po publikacji Yee, Facebook usunął możliwość wglądu w nasze plany

  • Błąd w Facebooku ujawnia dane wszystkich użytkowników

    Technologies Full-disclosure. Nie wygląda groźnie? No cóż, może faktycznie błąd nie wygląda na groźny, natomiast pozwala uzyskać dostęp także do Waszych danych, chronionych do tej pory ustawieniami prywatności. Wystarczy znać Wasz adres mailowy, który służy do logowania. Wpisując go i dowolnie wymyślone hasło

  • Windows 10 wysyła dane o aktywności do Microsoftu. Bez naszej zgody

    Użytkownicy Reddita są wściekli na Microsoft. W serwisie pojawił się temat zbierania historii aktywności przez system Windows 10 i wysyłania jej na serwery Microsoftu. Odkryto właśnie, że system gromadzi i wysyła takie dane, nawet jeśli tego nie chcemy. W Windowsie 10 znajduje się bowiem opcja

  • Chrome: Tryb prywatności zapowiada problemy w reklamie internetowej

    Chrome dla internautów to wygoda, dla speców od reklamy to koszmar. Wraz z wprowadzeniem przeglądarki Google'a, pojawiło się jeszcze więcej możliwości dostosowania przeglądania stron internetowych dla użytkownika. Pogorszy to znacznie sytuację na rynku e-reklamy - czytamy w storefrontbacktalk.com.