Grupa PZU wybrała agencję PZL
Grupa PZU rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową w zakresie strategiczno-kreatywnym. Jego zwycięzcą została agencja reklamowa PZL.
?Cel, który postawiliśmy przed agencją to umacnianie unikalnej na polskim rynku marki PZU. Wierzymy, że agencja z takim doświadczeniem i potencjałem spojrzy na nowo na markę i wniesie kreatywny, odświeżający wkład w realizację strategicznych celów Grupy PZU? ? powiedziała Marta Życińska, dyrektor biura marketingu w Grupie PZU.
?Marka PZU to wielkie możliwości, ale i wielka odpowiedzialność. Praca nad jej ożywieniem to wyzwanie niezwykłe. Mamy w tej dziedzinie duże doświadczenie i bardzo cieszymy się z takiej możliwości? ? powiedział Jarosław Chludziński, dyrektor zarządzający PZL.
-
Brazylia: Sao Paulo zatopiony przez marynarkę. Ekolodzy wzburzeni
-
Kupił mieszkanie, dłużnicy nie chcą go opuścić i grożą
-
Usługa Twój e-PIT będzie niedostępna. Trwają przygotowania do rozliczeń
-
"Wygląda jak masło, ale wcale nim nie jest". Bosacka pokazuje "trik"
-
30-latek założył firmę, a po 10 dniach dostał 55 mln złotych dotacji od NCBiR. "Szybka Ścieżka"
- Zakończyła się połowa kadencji Dudy. Wiele planów czeka na realizację
- Podwyższenie wieku emerytalnego. Co 4 badany wolałby dłużej pracować
- Embargo na produkty naftowe z Rosji weszło w życie. "Zduszenie przychodów"
- Martwy wieloryb na Hawajach. "W żołądku pułapki na ryby, plastikowe torby"
- Ekskluzywny hotel? Nie, to wizualizacja wagonów nocnych dla Finów [WIDEO]