Desperados z Euro RSCG Sensors w karnawale
Agencja Euro RSCG Sensors wygrała przetarg na działania karnawałowe dla marki Desperados z portfolio Grupy Żywiec. Nowy projekt stanowi kontynuację współpracy, która trwa nieprzerwanie od maja 2010 roku.
W wyniku wygranego przetargu Euro RSCG Sensors będzie odpowiadać za planowanie oraz realizację działań komunikacyjnych dla marki Desperados w związku ze zbliżającym się okresem karnawałowym.
Działania karnawałowe to jeden z wielu projektów, jakie Grupa Żywiec powierzyła Euro RSCG Sensors. Dotychczas agencja odpowiadała m.in. za nagłośnienie medialne takich projektów jak ?Tune Up Your Party? oraz imprez ?The Wildest Night Party? w 2010 i 2011 roku, a także za wsparcie komunikacyjne wprowadzenia na rynek dużej butelki Desperadosa (580 ml).
Współpraca między Grupą Żywiec i Euro RSCG Sensors trwa nieprzerwanie od maja 2010 roku. Poza Desperadosem agencja prowadzi działania dla takich marek z portfolio Grupy Żywiec jak Warka i Żywiec Bock. Wcześniej odpowiadała za działania komunikacyjne dla marek: Heineken, Królewskie, Specjal i Leżajsk.
-
Nie będzie już "L4 przez internet"? "Chcemy to zmienić"
-
Przełom ws. zakazu sprzedaży aut spalinowych
-
Jest najcenniejszym darem natury. Tak największe biznesy dbają o ochronę zasobów wodyMATERIAŁ PROMOCYJNY
-
Rozliczenie PIT. Dwa zwroty podatku. Pomyłka urzędu? Niekoniecznie
-
Macron mówił o emeryturach, zdjął zegarek pod stołem. Widzom to nie umknęło
- Niemieckie koleje w ogniu krytyki. "Zapaść, a nie oferta komunikacyjna z Polską"
- Deutsche Bank ma problemy. Ekspert wyjaśnia, czy gigant może upaść
- "City killer" przeleci blisko Ziemi. To ogromna asteroida
- Francja. Kolejne starcia z demonstrantami. Płonęły radiowozy
- Sondaż. Polacy widzą związek między agresją młodzieży a społecznościówkami