Po 3 dniach sprzedaży nowy iPad stanowi już... 5% wszystkich tabletów Apple w USA

Najwyraźniej spodobał się konsumentom.

Amerykańska firma reklamowa Chitika na bieżąco bada, jak dobrze sprzedaje się nowy iPad (ten, przy którego nazwie nie powinniśmy pisać cyfry 3) na terenie Stanów Zjednoczonych. Z jej obliczeń wynika, że od dnia swojej premiery, udało mu się już zdobyć 5% tamtejszego rynku tabletów. To naprawdę imponujący wynik.

Sama metodologia badania jest dość zawiła i firma objaśnia ją na swojej stronie internetowej . W skrócie chodzi o to, że w 12 godzinnych cyklach wypatrywany jest "agent użytkownika" identyfikujący dane urządzenie. Następnie jest on przypisywany do danej sieci - lokalizacji na terenie Stanów Zjednoczonych. Dane te, na żywo nakładane są na wykres udostępniany na stronie internetowej firmy. Stąd firma ma swoje dane, mówiące o tym, że nowy iPad zdobył już pięć procent amerykańskiego rynku.

Chitika obiecuje, że już dziś opublikuje bardziej szczegółowe dane dotyczące urządzenia. Liczymy też na to, że oficjalne dane zaprezentuje firma Apple, która o godzinie 14 naszego czasu rozpocznie swoją konferencję. Coś nam jednak mówi, że przynajmniej w USA, nowy iPad jest prawdziwym rynkowym przebojem.

[Aktualizacja]

W trakcie dzisiejszej konferencji prasowej Apple, Tim Cook powiedział kilka słów na temat sprzedaży nowego iPada. Konkretów niestety zabrakło, ale dowiedzieliśmy się, że urządzenie pobiło poprzednie rekordy sprzedaży amerykańskiej firmy, a cały zespół jest zachwycony odbiorem iPada 3 generacji.

[za: TheNextWeb ]

Więcej o: