Chcemy, by nasi klienci mieli pewność, że kupując nasze urządzenia, będą mogli cieszyć się ich niezawodnym działaniem. Wierzymy, że to ważniejsze, niż przedłużanie w nieskończoność okresu gwarancji, której zapisy niewiele znaczą dla kogoś, komu nie działa telewizor czy lodówka. W takich wyjątkowych sytuacjach najważniejsza jest błyskawiczna naprawa, a taką gwarantuje Ekspres Serwis
- powiedział Marcin Bołbot z Samsunga.
Nowa gwarancja dotyczy na razie tylko niektórych lodówek oraz telewizorów 3D LED LCD. By skorzystać z gwarancji, wystarczy zgłosić usterkę pod specjalnym numerem infolinii. Następnego dnia po zgłoszeniu ma pojawić się serwisant, który na miejscu naprawi usterkę. Jeżeli naprawa w domu okaże się niemożliwa, użytkownik otrzyma sprzęt zastępczy.
Gwarancja na telewizory 3D LED LCD obejmuje całą Polskę. Telewizory 3D objęte nową gwarancją to UE40C7000WWXXH, UE40C8000XWXXH, UE46C7000WWXXH, UE46C8000XWXXH, UE55C7000WWXXH, UE55C8000XWXXH.
W przypadku lodówek gwarancją Ekspres Serwis objęta została tylko Warszawa, Poznań, Łódź, Kraków, Wrocław, Katowice i Trójmiasto. Lodówki, które można w ten sposób naprawić to RS20, RSA1, RSE8, RSJ1, RSH1, RSH5, RSH7, RSG5.
Hmm... Pomysł dobry, ale... czy jak się zepsuje telewizor, to czy można go tak łatwo naprawić w warunkach domowych? Trochę wątpię. Pewnie i tak większość zepsutych urządzeń będzie musiała być wysłana do specjalnego serwisu. Ale z drugiej strony to dobrze, że Samsung stara się ułatwiać życie swoim klientom.
Mariusz Koryszewski