MCI
-
Przejęcie Frisco.pl na finiszu. Eurocash będzie jedynym właścicielem
Frisco.pl, najdłużej działający na polskim rynku supermarket online jest liderem polskiego segmentu e-grocery. Od 2014 r. jego strategicznym akcjonariuszem...
-
Tak drogo nie sprzedawano jeszcze polskiego fintechu. Olbrzymi sukces Dotcard i gigantyczny zysk MCI
Rekordowa transakcja sprzedaży polskiej firmy z sektora przedsiębiorstw operujących w branży finansowej i technologicznej (fintech). Lider polskich e-płatnoś...
-
Supermarket w internecie to prawdziwe wyzwanie. Dlaczego Frisco.pl ten biznes wypalił?
Internetowe sklepy spożywcze to z pewnością najtrudniejszy obszar handlu elektronicznego. Dostawy tutaj muszą być szybkie i niezawodne, a koszyki zamówień ma...
-
Jak zbudować regionalnego championa online, czyli o tym, jak polski Answear z powodzeniem podbija zagraniczne rynki
Siedem lat temu w Krakowie powstał Answear - duży, multibrandowy, internetowy sklep odzieżowy. Dzisiaj ponad 60 proc. jego sprzedaży pochodzi z pięciu rynków...
-
5 najważniejszych rzeczy, o które warto zadbać, gdy chce się zarabiać na e-commerce
Nie jest łatwo na rynku e-commerce osiągnąć sukces. Spółce Morele.net udało się to dzięki konsekwentnej polityce rozwoju prowadzonej od lat i opierającej się...
-
Tomasz Czechowicz: Innowacyjna gospodarka? Mniej dyskutować, więcej robić [WYWIAD NEXT+]
Polskie start-upy powinny próbować podbijać Chiny, a nie Zachód, bo w Chinach pójdzie im łatwiej. W polskiej branży firm innowacyjnych zrobił się duży ruch, ...
-
Pojedynek Philipsa: Kino domowe kontra mikrowieża - które lepsze do twojego domu?
Ostatni technologiczny Pojedynek w naszym serwisie wygrał o włos pilot Philipsa (tylko 4 głosami pokonał analogiczne urządzenie Samsunga). W kolejnej odsłoni...