Jak najlepiej zarządzać czasem? Najlepsze aplikacje na Androida

Jak zwiększyć swoją efektywność w pracy tak, by nie ucierpiało na tym życie prywatne? Warto skorzystać z tych aplikacji na Androida.
toggl toggl fot. toggl

Toggl

Nie wiesz czy wystarczająco dużo czasu poświęcasz na pracę? Za to masz wrażenie, że cenne minuty uciekają na bezcelowym siedzeniu na Facebooku? Teraz bardzo łatwo to sprawdzić, właśnie dzięki Toggl. To coś w rodzaju stopera. Tyle że Toggl mierzy czas wszystkim wykonywanym, wybranym przez nas czynnościom. A później podsumowuje i na wykresach pokazuje, ile czasu wszystko nam zajęło. Czynności można segregować, więc bardzo łatwo oddzielić pracę od innych zajęć.

Pobierz z Google Play.

Big Days Big Days fot. Big Days

Big Days

Big Days to bardzo ciekawa aplikacja do zarządzania wydarzeniami - zarówno tymi nadchodzącymi, jak i przeszłymi. Program poinformuje o zbliżających się spotkaniach lub wyjazdach, ale też przypomni o tym, co działo się wcześniej. Na przykład zobaczymy, że od ostatniego spotkania ze znajomymi minęło już dwa miesiące, a na wakacjach nie byliśmy od dwóch lat. Wydarzenia rzecz jasna wybieramy sami. Te najważniejsze dla nas zawsze mogą być wyświetlane na początku. Na dodatek każde z nich może mieć swój własny obrazek. Zdjęcie plaży umili odliczanie dni do urlopu...

Pobierz z Google Play.

Nozbe Nozbe fot. Nozbe

Nozbe

Nozbe jest polską aplikacją pomagającą uporządkować pracę i obowiązki. Program przyda się osobom pracującym w zespołach, w których komunikacja, wyznaczanie zadań czy dyskutowanie nad projektami zajmują zbyt wiele czasu. W Nozbe wszystko jest dokładnie wyświetlone i przede wszystkim znajduje się w jednym miejscu, więc praca przebiega szybciej. Plusem aplikacji jest również fakt, że do wszelkich komentarzy czy zadań dołączać można inne pliki. Nozbe przez pierwsze 30 dni jest darmowe, po wersji próbnej trzeba płacić miesięcznie 16 zł (dla dwóch osób). Każda kolejna osoba kosztuje 8 zł.

Pobierz z Google Play.

Evernote Evernote fot. Evernote

Evernote

Evernote to nowoczesny odpowiedni notatnika. Aplikacja pozwala przechowywać dowolne treści: krótkie zapiski, zdjęcia, dokumenty, artykuły z Sieci czy pliki. Ważną funkcją Evernote jest możliwość omawiania notatek z wybranymi osobami. Mogą to być współpracownicy albo rodzina i znajomi. Evernote pomaga między innymi planować podróże czy zarządzać domowymi wydatkami - w aplikacji da się zapisać faktury, paragony oraz rezerwacje oraz bilety. Evernote dostępne jest w wersji darmowej i płatnej. Ta pierwsza ma ograniczenia: limitowany transfer oraz brak funkcji offline. Ceny Evernote zależą od wybranej subskrypcji.

Pobierz z Google Play.

Evernote Evernote fot. Evernote

Wunderlist

Wunderlist jest aplikacją pozwalającą tworzy listy rzeczy do zrobienia. Każdą z nich można dzielić się ze znajomymi i wyznaczać obowiązki. Wunderlist przypomni o konieczności wykonania zadania - datę zakończenia oraz ewentualne przypomnienia wyznacza użytkownik. W aplikacji możemy stworzyć listę obowiązków, zakupów, rzeczy do zabrania na wakacje czy miejsca, które powinniśmy odwiedzić. Wszystko będzie pod ręką.

Pobierz z Google Play.

Cozi Cozi fot. Cozi

Cozi

Cozi to aplikacja przygotowana z myślą o rodzinach, które dzielą się swoimi obowiązkami. Cozi pozwala stworzyć listy zakupów czy też kalendarz, w którym zapisane są wszystkie rodzinne aktywności. Dzięki temu rodzice wprowadzić i kontrolować dodatkowe zajęcia swoich dzieci czy ich plany lekcji - jasno i przejrzyście widać co i kiedy się odbywa. Dodatkowe opcje odkrywa płatna wersja Gold, dzięki której można zapisywać daty urodzin. O zbliżających się urodzinach przypomni aplikacja. Darmowa wersja nie jest jednak w duży sposób okrojona. Wciąż mamy dostęp do kalendarza, listy zakupów, a także do przepisów. Cozi zdecydowania ułatwia zarządzanie rodzinnymi obowiązkami.

Pobierz z Google Play.

Trello Trello fot. Trello

Trello

Największym plusem Trello jest prostota. To aplikacja służąca do zarządzania zadaniami. W Trello tworzymy obowiązki i wyznaczamy osoby, które mają się nimi zająć. Najważniejszą funkcję pełnią listy - to od nas zależy, jak je nazwiemy. W przypadku zespołów mogą to być projekty do wykonania, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby w Trello zapisać listę zakupów do zrobienia. Aplikacja przypomina wielką tablicę, do której przyczepia się notatki. Jednak jest to bardziej rozbudowana rzecz - w Trello przypisujemy osoby do konkretnych zadań, komentujemy oraz wyznaczamy terminy. Jeśli chcemy, konkretne obowiązki można obserwować, dzięki czemu od razu dostaniemy powiadomienie, gdy zmieni się ich status (np. zostaną wykonane) lub też zaznaczyć je kolorem, podkreślając w ten sposób ważność projektu. Trello jest darmowe, na dodatek działa nie tylko na Androidzie, ale także w przeglądarce. Wszelkie dane są synchronizowane, więc będą wyświetlane na wszystkich sprzętach, na których się zalogujemy.

Pobierz z Google Play.