W piątek wieczorem szef PiS-u mówił w TV Republika o "gorszym sorcie Polaków", "zdradzie narodowej" i wskazywał, że wyrok Trybunału Konstytucyjnego z 3 grudnia nie powinien zostać opublikowany. Do mediów społecznościowych przebiło się przede wszystkim pierwsze hasło i szybko zaczęło żyć własnym życiem. Z minuty na minutę rosła liczba osób, które specjalnie oznaczały się #najgorszysortpolaków.
Całą sprawę sprawnie wykorzystała firma Koszulkowo.com, błyskawicznie oferując klientom koszulki z napisem "Najgorszy Sort Polaków". "Zainteresowanie olbrzymie. Z męskich czarnych został tylko S. Ale są różne inne kolorki - zupełnie tęczowo, gejowsko i lewacko. FUJ! Oraz kubki do picia zgniłych imperialistycznych wymysłów" - napisał w sobotę na FB Michał Górecki, współwłaściciel Koszulkowo.com.
Czy opłacało się mieć refleks? Pytanie jest zgoła retoryczne. T-shirty rozeszły się na pniu i firma w ciągu jednego dnia sprzedała wszystkie swoje zapasy. - To jest najlepszy dzień sprzedaży w roku i w historii całej firmy. Przebił nawet Dzień Darmowej Dostawy, który jest zazwyczaj w e-commerce najlepszym dniem w roku - powiedział nam Michał Górecki. Co więcej, wzór w ciągu jednego dnia wskoczył na pierwsze miejsce najlepiej sprzedawanych wzorów w tym roku.
Takiego efektu swoich słów prezes Kaczyński na pewno się nie spodziewał.
O przywódcy PiS-u przeczytasz w książce "Jarosław. Tajemnice Kaczyńskiego. Portret niepolityczny" >>