W ofercie pod marką „Seven for 7” dostępne są zarówno tekstylia – m.in. T-shirty, spodnie czy buty sportowe, jak i akcesoria sportowe – m.in. piłki do ćwiczeń, skakanki, maty do jogi czy hantle. Produkty marki oznaczone są konkretnymi kolorami – odzież damska to różowe opakowania, męska – zielone, sprzęt i akcesoria fitness – niebieskie.
Nowa marka sportowa Biedronki next.gazeta.pl
- Marka „Seven for 7” ma za zadanie motywować klientów Biedronki do uprawiania sportu. Idea marki kryje się w haśle: „Siedem to liczba uniwersalna - 7 dyscyplin, 7 zawodników, 7 dni w tygodniu wspólnego treningu” – tłumaczy sieć.
Kolekcja jest dostępna w ofercie czasowej i będzie odnawiana sezonowo kilka razy w roku. Produkty marki takie jak: T-shirty, spodnie oraz buty i akcesoria fitness można nabyć we wszystkich sklepach sieci, natomiast pozostałe elementy w większości placówek.
Sieć uruchomiła też dedykowaną stronę www.sevenfor7.pl, na której publikuje szczegóły oferty oraz porady treningowe.
Ceny są przystępne. Przykładowo za t-shirt sportowy zapłacimy 19,99 zł, a za damską bluzkę sportową 24,99 zł. Męskie spodnie sportowe to wydatek rzędu 34,99 zł, a damskie 29,99 zł. Buty sportowe dostaniemy już za 49,99 zł.
Nowa marka sportowa Biedronki next.gazeta.pl
Własną linię produktów sportowych ma już Lidl. Sieć dyskontów od zeszłego roku prowadzi markę Crivit.