Lepione & Pieczone to koncept, który będzie nawiązywał do tradycji sieci Chłopskie Jadło. W ofercie znajdzie się zdrowe, przygotowywane na miejscu jedzenie,przy zapewnieniu szybkiej i sprawnej obsługi. Dania mają być efektem połączenia tradycji z nowoczesnością.
Jak wyjaśnia prezes Sfinks Polska Sylwester Cacek, Lepione & Pieczone będą „odpowiedzią na oczekiwania klientów w zakresie serwowania zdrowych dań kuchni polskiej szybko i w dobrej cenie”.
Spice Up! ma opierać się na doświadczeniach restauracji Sphinx. W karcie znajdą się dania kuchni świata. Mają być przygotowywane na bieżąco, ze świeżych produktów, doprawiane aromatycznymi przyprawami, ale w szybszej formule, w charakterystycznym energetyzującym wystroju utrzymanym w intensywnej kolorystyce.
Jak zapowiadają przedstawiciele spółki, część mniejszych lokali Sfinks zostanie przekształcona w Spice Up! jeszcze w tym roku.
Trzecią marką, z którą w tym roku ruszy Sfinks, będzie Fabryka Pizzy, w pierwszej kolejności w Piastowie, Kołobrzegu, Zgierzu, Legionowie i Mińsku Mazowieckim.
Spółka nie zapomina o rozwoju flagowych marek. W tym roku otwarto dwie restauracje Sphinx w Warszawie – przy ul. Puławskiej i na Polu Mokotowskim. Do końca roku dołączą lokale na bydgoskim rynku, we wrocławskiej Galerii Dominikańskiej, w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku i w nowej galerii handlowej Franowo,w Poznaniu.
Ruszy także restauracja Chłopskie Jadło na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie.
Grupa chce rozwijać koncepty Meta, Meta Disco i Funky Jim, finalizuje też transakcję przejęcia 67 lokali należących do sieci Piwiarnia Warki.
Rośnie segment delivery. Oferta dostaw dań do klienta z menu sieci Sphinx, Wook oraz Chłopskie Jadło uruchomiona jest już w Poznaniu, Łodzi i Wrocławiu, w najbliższych dniach ruszy w Warszawie, potem w Krakowie