Wróciła promocja - hit. Znów można kupić bilet na komunikację miejską za 1 zł

Andrzej Mandel
Promowanie płatności elektronicznych i transportu zbiorowego to dwa w jednym, które musi się podobać. Hitowa promocja mPay i Masterpass znów działa.

Zaplanowana pierwotnie do końca roku promocja „Bilet za 1 zł z Masterpass od mPay” trwała od 5 października do błyskawicznego wyczerpania puli biletów. W miesiąc Polacy wykorzystali pulę 100 tysięcy biletów, a następnie dodatkowe 100 tysięcy. Hity mają jednak to do siebie, że lubią wracać na szczyt i tak jest z tą promocją.

Do już wykorzystanej puli 200 tysięcy biletów mPay i Masterpass dorzuciły dodatkowe 80 tysięcy biletów. Promocja będzie obowiązywać do końca roku lub wyczerpania promocyjnych biletów.

Lista miast (bądź regionów) i biletów jest długa, to m.in. Warszawa, Śląsk, Trójmiasto, Łódź, Kraków, Radom, Białystok, Zielona Góra, Rzeszów, Gorzów Wlkp., Lublin i wiele innych. Pełne zestawienie jest dostępne jest w regulaminie promocji i powiększyła się, w stosunku do poprzedniej, o Trójmiasto i Wejherowo.

Skorzystanie z promocji jest proste - wystarczy kupić bilet za pośrednictwem aplikacji mPay z użyciem karty zarejestrowanej w portfelu Masterpass oferowanym przez Mastercard (nie musi to być karta z logo Mastercard, może być Visa). Elektroniczny portfel umożliwia płacenie bez każdorazowego podawania numeru karty, wystarczy potwierdzić transakcję numerem PIN przydzielonym do portfela. Szczegółowo proces rejestracji karty w Masterpass i zakupów poprzez mPay opisaliśmy tutaj.

Tak jak poprzednio, jednorazowo można kupić jeden bilet za złotówkę, ale z promocji można skorzystać wielokrotnie.

Promocją objęte są bilety jednorazowe i czasowe (niestety, miesięcznych nie kupimy za złotówkę), więc jest to idealna promocja dla tych, którzy są z wizytą w danym mieście lub rzadko korzystają z komunikacji miejskiej.

Promocją "Bilet za 1 zł z Masterpass od mPay", mPay walczy o lepszą pozycję na rynku aplikacji "biletowych". Liderem rynku jest SkyCash, a mPay ustępuje również aplikacji moBILET. W III kwartale bieżącego roku w 10 największych miastach Polski kupiono przez aplikacje blisko 4 miliony biletów, łącznie za blisko 11,5 miliona złotych.

***

Jacek Gadzinowski: Nie trzeba pracować 10 godzin dziennie, żeby osiągnąć sukces [NEXT TIME]

Więcej o: