Musical.ly, czyli zrób sobie musical. Aplikacja, którą pokochały już 2 mln nastolatków

Do Polski właśnie nadciąga moda na Musical.ly. Aplikację, którą pokochały miliony nastolatków, a której obsługa przysparza niemałych problemów millenialsom. Czym jest i dlaczego za moment będzie jednym z najważniejszych mediów społecznościowych Pokolenia Z?

- Mówiąc o Musical.ly powinniśmy wyobrazić sobie hybrydę Snapchata ze Spotify wraz z potężnym narzędziem do montażu i platformą społecznościową zamkniętą w smartfonie – wyjaśnia Konrad Traczyk, założyciel i CEO Hash.fm

Aplikacja umożliwia przy pomocy zaledwie kilku kliknięć stworzenie krótkiego materiału wideo i połączenie go z muzyką. Krótkie, nawet kilkusekundowe formy wystarczą, by zaciekawić, wywołać emocje, przy czym nie zanudzić odbiorcy. Gotowym materiałem można się podzielić ze znajomymi, używając do tego kilku kanałów.

Prostota działania, dynamika oraz mobilność aplikacji w połączeniu z ulubioną muzyką nastolatków pozwoliły Musical.ly skupić wokół aplikacji ponad 240 milionów użytkowników na całym świecie. Poza Chinami aplikacja znalazła rzesze odbiorców w Stanach, Kanadzie, Indiach oraz Europie – w szczególności w Niemczech i Włoszech.

Generacja Z to pokolenie, które nie zna świata bez Internetu, eksploruje go niemal 24 godziny na dobę i pozostaje tam jedną z najbardziej zaangażowanych grup. Pokochali tę aplikację i swoim zaangażowaniem rozpromowali ją niemal na całym świecie. Co powoduje, że Musical.ly to ulubiona aplikacja nastolatków?

musically.hash.fmmusically.hash.fm 

Poznaj polskich top "muserów"

Musical.ly to pierwsza platforma społecznościowa w tak mocny sposób angażująca nastolatków. Żeby móc za nimi nadążać, jest równie dynamiczna, jak jej odbiorcy – kipi życiem i ciągle ewoluuje.

Hash.fm, który jako pierwszy publikuje raport "Musical.ly. Ulubiona aplikacja nastolatków", we współpracy z polskimi „muserami” opracował jedyny ranking topowych gwiazd platformy, na których musicale czeka każdego dnia setki tysięcy nastolatków.

Pierwsza trójka Top Muserów to Kinga Sawczuk, Dominik Rupiński, Lena Kociszewska, gdzie konto każdego z nich śledzi ponad milion fanów.

http://musically.hash.fm/http://musically.hash.fm/ 

Musical.ly śmiało walczy o swoją pozycję w świecie social mediów i zaprasza przyciąga
influencerów znanych z innych platform: YouTuberów, Instagramerów, Snapchatterów, tym samym powoli stając się młodszym bratem YouTube’a.

Agencja Hash.fm zrealizowała ostatnio kampanie m.in. dla największych marek FMCG oraz instytucji takich jak Rzecznik Praw Dziecka. Pod #StopSzkolnejAgresji pojawiło się ponad 16 tys. publikacji, które szacuje się, wygenerowały ponad 10 milionów wyświetleń. - To pokazuje ogromne zaangażowanie użytkowników Musical.ly i potencjał dla marketerów – mówi Konrad Traczyk.

Raport o ulubionej aplikacji nastolatków Musical.ly dostępny jest na stronie:

http://musically.hash.fm/

Więcej o: