social media

Więcej o:

social media

  • Marka w social media c.d. - reklamacje

    historii reklamacji z happy endem przeczytacie na blogu supermarket.blox.pl . Burger King ze swej strony najwyraźniej odrobił pracę domową i postanowił unikać grzechów najczęściej popełnianych przez markę w social media

  • Social media: użytkownicy najbardziej zadowoleni z Wikipedii

    wyniki i tak są zastanawiające. Badanie przeprowadzono na próbie 50 milionów internautów, którzy mogli oceniać serwisy w skali od 0 - 100. W sumie zadowolenie użytkowników z social media oceniono na 70. Najwyższe noty zdobyła Wikipedia (77), a najniższe - MySpace (63) i Facebook (64

  • nieBezpieczni w social media

    dane osobowe w social media narażamy siebie, swoją rodzinę i znajomych na nieprzyjemne konsekwencje, jakie mogą wiązać się z ich wykorzystaniem przez osoby trzecie, w tym na dotkliwe straty finansowe. Według Raportu o dokumentach InfoDOK przygotowanego przez Związek Banków Polskich tylko w 2015

  • Spiders Web: Nowy król social media

    Geo co? Niech nikogo nie dziwią nowe nazwy i śmieszne na pozór funkcjonalności. Jeszcze dwa lata temu mało kto, oprócz poważnych obserwatorów sceny internetowej inwestujących w nią niemałe pieniądze wierzył, że serwis pozwalający publikować krótkie informacje w sieci niczym

  • Gaming jak TV i jak social media

    z telewizją czy social mediami? Na pewno jeżeli spojrzymy na odbiorców, to jest to kolejne medium, które zajmuje coraz więcej czasu wolnego. Dzieje się to kosztem innych form rozrywki. Badania pokazują, że gracze oglądają mniej telewizji, a nawet oglądają mniej niż inni konsumenci seriali na

  • 10 grzechów głównych marki w social media

    . 6. Social media za baner reklamowy nie uznasz Traktowanie profilu w serwisie społecznościowym jako kolejnej powierzchni reklamowej to kolejny z grzechów jaki popełnić może marka. Użytkownicy i tak atakowani są wszędzie przekazem promocyjnym, dlatego Facebook, Nasza Klasa

  • Social media, czyli gdzie warto bywać i jak się tam zachować

    nadaktywność w social mediach nie przynosi żadnych wymiernych efektów, a swoje kosztuje. Ciekawy pomysł to już za mało. Facebook filtruje treści i nie pokazuje wszystkiego wszystkim, co utrudnia dotarcie do interesującej nas grupy. Instagram jest ciekawy, ale komunikacja za pomocą zdjęć to nie zawsze dobry