CCC przejmuje za 13 mln zł większość udziałów w internetowym sklepie obuwniczym DeeZee.pl

- CCC przejmie ponad 51 proc. udziałów w DeeZee za 13 mln zł i zamierza stopniowo zwiększać swe udziały w spółce do 100 proc. w ciągu 5 lat -poinformowała CCC.

- W ramach podpisanej umowy CCC zasili kapitałowo DeeZee kwotą 13 mln zł i w zamian obejmie ponad 51 proc. udziałów w biznesie spółki. Jednocześnie strony ustaliły warunki dalszego stopniowego zwiększania udziałów CCC, potencjalnie aż do 100 proc. w ciągu najbliższych 5 lat - czytamy w komunikacie.

Czytaj także: CCC wchodzi na rynek szwajcarski. Kupuje spółkę z blisko 100-letnią tradycją

DeeZee działa na polskim internetowym rynku damskiego obuwia od 2005 roku. Dzięki umowie z CCC, DeeZee skorzysta m.in. ze wsparcia giganta, aby poszerzyć swój asortyment i przyśpieszyć wzrost sprzedaży.

DeeZee dla nas to przede wszystkim jeszcze lepszy kontakt ze światem młodszego pokolenia klientek (wiek 15-24). Pozwoli nam skokowo zwiększyć zakres oferty w modnym produkcie skierowanym do tej grupy, a dodatkowo wzmacni nasze kanały online

- powiedział prezes CCC Dariusz Miłek, cytowany w komunikacie.

 

- Współpraca z liderem rynku obecnym w 22 krajach, jakim jest CCC, to dla nas szansa na dołączenie do najszybciej rozwijającej się grupy obuwniczej w Europie. Jestem pewna, że potrafimy ją dobrze wykorzystać. Widzimy wiele synergii w segmencie online wszystkich podmiotów Grupy CCC, a także na płaszczyźnie dostępności do produktu, logistyki oraz ekspansji marki DeeZee na rynki zagraniczne. Liczymy też na wzrost popularności marki DeeZee poprzez jej obecność w sieci sklepów stacjonarnych grupy CCC. Wszystkie te zmiany będą miały bezpośredni wpływ na zwiększenie zadowolenia naszych klientów, co jest najważniejsze i na czym zarówno nam jak i CCC bardzo zależy - powiedziała prezes DeeZee Dominika Żak cytowana w komunikacie.

Czytaj także: CCC ma problem z podbiciem Niemiec i Austrii. Rosną straty, kurs akcji leci w dół

DeeZee w 2017 osiągnęła 35 mln zł przychodów, w 100 proc. z rynku polskiego, przy nieznacznej stracie netto na poziomie 880 tys. zł (dane nieaudytowane). Jednocześnie prawie całość przychodów pochodzi ze sprzedaży obuwia damskiego. Na koniec 2017 zatrudniała 50 pracowników i współpracowników.

Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.

+++

Maciej Panek: Byłem na dnie, gdy otworzyłem firmę posiadającą obecnie 3 tys. samochodów [NEXT TIME]

Więcej o: