Dino to wiodący gracz w segmencie supermarketów proximity w Polsce, o średniej powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ok. 400 m2.
Sklepy Dino oferują klientom ok. 5 tys. pozycji asortymentowych (tzw. SKU), w tym w większości produkty pod znanymi markami oraz produkty świeże.
Na koniec czerwca 2018 r. sieć liczyła 849 punktów sprzedaży, wobec 677 marketów rok wcześniej. Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 324,9 tys. mkw. wobec 257,1 tys. mkw. rok temu.
Sklepy Dino można znaleźć na terenie następujących województw: wielkopolskie, dolnośląskie, lubuskie, opolskie, łódzkie, kujawsko-pomorskie, śląskie, mazowieckie, zachodniopomorskie, świętokrzyskie, małopolskie i pomorskie. Sklepy Dino są zlokalizowane głównie w mniejszych miejscowościach, małych i średnich miastach oraz na peryferiach dużych miast, w lokalizacjach wygodnie dostępnych dla klientów.
grupadino.pl
Sieć logistyczna Grupy Dino oparta jest na trzech centrach dystrybucyjnych: w Krotoszynie, Jastrowiu i Piotrkowie Trybunalskim.
Czytaj także: Sieć sklepów Dino będzie miała też własne stacje paliw? Nie byłaby w tym pierwsza
Każdy sklep posiada stoisko mięsne z obsługą, w którym można kupić mięsa, wędliny oraz przetwory mięsne dostarczane przez Agro-Rydzynę, zakład mięsny z Grupy Dino.
grupadino.pl
Na koniec marca 2018 roku Grupa Dino zatrudniała 13,7 tys. osób.
Spółka zadebiutowała na GPW w 2017 r.
Do lidera rynku Dino sporo jeszcze brakuje - Biedronka ma ponad 2750 sklepów, ale Lidla Dino zostawił już zapewne w tyle - niemiecka sieć ma ponad 600 sklepów (nie podaje dokładnych danych na ten temat). Najpóźniej za trzy lata Dino chce mieć 1200 placówek.
+++