Wiadomość o przejęciu pięciu placówek Piotra i Pawła przez Jeronimo Martins Polska pojawiła się kilka dni temu. Przez ten krótki czas Biedronka przygotowała owe sklepy do otwarcia pod własnym szyldem. I chwali się, że są one wyjątkowe.
- Nowe placówki, o których mowa, to pięć przejętych przez sieć Biedronka lokalizacji od poprzedniego najemcy, sieci Piotr i Paweł. Sklepy zostały przez nas przygotowane do otwarcia w nowym formacie zaledwie w ciągu kilku dni. Placówki wyróżniają się spośród naszych dotychczasowych sklepów. Jako jedne z nielicznych, posiadają oddzielne stoiska z mięsem i wędlinami, serami oraz wyrobami garmażeryjnymi, które są nowością w ofercie Biedronki - powiedział Paweł Stolecki, Dyrektor Operacyjny Makroregionu w Jeronimo Martins Polska.
Dotychczasowi klienci, choć z pewnością zwrócą uwagę na zmianę szyldu, to jednak będą mogli nadal poczuć się jak w delikatesowym supermarkecie. Biedronka zachowała oddzielne stoiska z mięsem i wędlinami, serami czy wyrobami garmażeryjnymi.
Stoisko garmażeryjne w sklepie Biedronka Sylweriusz Dmochowski/mat. pras
Niewiele zmieni się także personel - Biedronka podaje, że większość dotychczasowych pracowników przejętych sklepów została zatrudniona przez JMP.
Pięć nowych sklepów, które wzbogaciły liczącą ponad 2830 lokalizacji sieć Biedronka, to:
• Wrocław, ul. Grabiszyńska 240 (Tarasy Grabiszyńskie)
• Wrocław, ul. Dokerska 2A (Galeria Pilczycka Viktor)
• Tychy, ul. Towarowa 2C (Gemini Park)
• Poznań, ul. Szwedzka 6A (Centrum Franowo)
• Kalisz, ul. Młynarska 131 (Park Handlowy Kalinka).