1,99 zamiast 3,99 zł za młodą kapustę - taka dość zwykła, jak mogłoby się wydawać, przecena doprowadziła do niecodziennych wydarzeń w jednym ze sklepów sieci Lidl. Promocja zorganizowana w ostatnią sobotę wzbudziła ogromne zainteresowanie. Na opublikowanym zdjęciu widzimy skutki - przewrócone skrzynki i rozsypaną na podłodze kapustę - informuje Kraśnik24.
Polscy konsumenci już kilkukrotnie udowodnili, że w zdobyciu atrakcyjnego cenowo towaru nic im nie przeszkodzi. W 2015 roku w Sosnowcu tłum ludzi w kilka minut zdemolował stoisko z kurtkami i okoliczne regały. Powodem były okrycia wierzchnie dostępne w cenie 59 i 79 zł. "Przed niszczycielskim tłumem zasłonięto nawet roletami chłodnie" - relacjonował sosnowiecki portal informacyjny. Podobna sytuacja powtórzyła się w roku 2017.
Czytaj też: Lidl uruchomił w Polsce własną aplikację. Sprawdzamy, jak działa Lidl Plus. Zniżki sięgają 60 proc.
Do czerwoności klientów rozgrzała też promocja torebek Wittchen czy przecena świątecznego karpia."Tłumy wyrywały sobie paczki z rybami z rąk, kotłując się przy lodówkach sklepowych" - relacjonowali świadkowie.
Na szczęście dla kupujących na początku kwietnia Lidl otworzył sklep internetowy. W tej chwili nie ma w nim żadnych produktów spożywczych. Odzież i artykuły przemysłowe cieszą się chyba dość dużym zainteresowaniem - sklep w ten sposób tłumaczy możliwe opóźnienia w przesyłce towarów.
Sieć Lidl przesłała nam komentarz, który publikujemy w całości.
Naszym celem jest oferowanie wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej, niskiej cenie. Klienci wiedzą, że w sklepach Lidl zrobią zakupy wygodnie i bez nadwyrężania domowego budżetu.
Jednym z punktów strategii obranych przez Lidl Polska, jest przygotowywanie wyjątkowych promocji na poszczególne produkty. Promocje cenowe cieszą się ogromną popularnością wśród naszych klientów.
W ostatnią sobotę - 18.05 wśród produktów objętych promocją znalazła się polska, młoda kapusta. Jest to produkt chętnie kupowany przez naszych klientów, taki, który ma szerokie zastosowanie w kuchni polskiej. Promocja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem. Natomiast zapotrzebowanie na ten produkt w naszym sklepie w Kraśniku przeszło nasze oczekiwania.