Burgery holenderskiej marki Vivera dostępne były u konkurencji - m.in. w sklepach Tesco, czy Carrefour. Ich popularność wśród wegetarian i osób chcących ograniczyć spożycie mięsa zauważyła sieć Biedronka, która właśnie włączyła je do swojej oferty. Za 200-gramowe opakowanie (dwa burgery) zapłacimy ok. 9 zł. Holenderska firma Vivera ma w swojej ofercie m.in. kilka rodzajów burgerów, roślinne: shoarmę, steki, klopsiki, sznycle.
Tendencje do przechodzenia na dietę wegańską lub wegetariańską oraz do ograniczania spożycia mięsa zauważa już cały rynek FMCG oraz restauracyjny, a nawet popularne sieci fast food jak McDonald's czy KFC. Pierwszy wprowadził ostatnio do oferty "Drwala", swoją kultową kanapkę, w wersji wege, drugi - testuje właśnie nuggetsy wege.
Jeden z konkurentów dyskontów Jeronimo Martins, sieć Lidl, wprowadziła już do swojej oferty markę "Dobra Kaloria", a wraz z nią - wegeburgery i klopsiki. Jednak największe zamieszanie na rynku wydają się robić dostępne od niedawna wegańskie burgery amerykańskiej marki Beyond Meat, w której akcje zainwestowali m.in. Leonardo DiCaprio i Bill Gates. Jej produkty do złudzenia przypominają klasyczne, wołowe burgery - także pod względem cenowym. W popularnej sieci sklepów Organic za opakowanie zawierające 2 burgery o wadze nieco ponad 113 g musimy zapłacić ok. 29 zł.