CNBC poinformowało, że Gwyneth Paltrow i Sephora podejmą współpracę. Do francuskiej sieci sklepów trafią początkowo produkty zdrowotne marki goop. To pierwszy raz, kiedy będzie można kupić je w tak dużej sieci, wcześniej dostępne był jedynie w sklepach marki, na stronie internetowej oraz w niezależnych sklepach z kosmetykami. Produkty wellness od goop już trafiły do pierwszy wybranych sklepów. Od 28 lutego w wybranych sklepach Sephora w Ameryce Północnej będzie można kupić kosmetyki do skóry. Z czasem współpraca ma być rozszerzona na kolejne kategorie produktów.
Zawsze uważałam Sephorę za prawdziwego innowatora w kwestii piękna
- powiedziała Paltrow w wywiadzie. Dodaje, że nad połączeniem sił z większych dystrybutorem, goop zastanawiał się już od dawna, ale firmę kusiło zostać przy bezpośredniej sprzedaży do klientów. Oferta złożona przez Sephorę była jednak tak dobra, że firma nie mogła przegapić takiej możliwości dotarcia do nowych klientów.
Gwyneth Paltrow goop stworzyła w swojej kuchni w 2008 roku. Początkowo firma zajmowała się dostarczaniem informacji na temat podróży i jedzenia. Z czasem przerodziła się w markę tworząca naturalne produkty zdrowotne. Przez 11 lat istnienia firma miała pewne kłopoty wizerunkowe - zarzucano jej sprzedaż produktów, które nie działają. Gwyneth Paltrow musiała nawet zapłacić 145 tys. dol. odszkodowania za kłamstwa na temat jednego z zdrowotnych produktów.
Aktorka twierdzi, że wtedy jeszcze goop redystrybuował produkty firm trzecich i przekazywał informacje od nich. Popełniono kilka błędów, z których wyciągnięto wnioski, a firma posiada teraz nawet swoje laboratorium, gdzie testowane są alternatywne sposoby leczenia. O nim właśnie będzie nowy serial na Netflixie "The goop lab", do którego na początku tygodnia pojawił się zwiastun. Premierę zaplanowano na 24 stycznia.