InPost wprowadził nową usługę dla klientów biznesowych. Nowe rozwiązanie InPost o nazwie Podaj Dalej wprowadza korzystne warunki cenowe dla przesyłek paczkomatowych, które zostały fizycznie nadane i odebrane w tej samej maszynie, podała spółka.
Usługa będzie korzystna zwłaszcza dla małego e-commerce, który działa lokalnie. Umieszczanie przesyłek w Paczkomacie w pobliżu firmy pozwoli na bezkontaktowy i bezpieczny odbiór przesyłek 24/7. Usługa nie wymaga zmian w systemach ani dodatkowej integracji - opłata jest naliczana automatycznie, bez konieczności dodatkowej aktywności ze strony klienta biznesowego. Należy jedynie spełnić warunek nadania i odebrania paczki w tym samym Paczkomacie"
- czytamy w komunikacie.
Aby skorzystać z nowej usługi InPost Podaj Dalej, należy:
W przypadku, gdy przesyłka zostanie nadana w innej maszynie niż w wybranym Paczkomacie odbiorczym, zostanie naliczona cena standardowa, a przesyłka zostanie dostarczona do pierwotnie wybranej maszyny. Usługa nie jest dostępna dla klientów korzystających z płatności pre-paid oraz dla przesyłek nadawanych w ramach usługi InPost Allegro Paczkomaty 24/7.
Usługa Podaj Dalej uwalnia z ograniczeń, które nakłada czas otwarcia firmy i jest naturalnym przedłużeniem czasu odbioru lub działania punktu odbioru samego w sobie. Często punkty usługowe są czynne tylko do godziny 17:00 - w Paczkomacie klienci mogą odebrać swoje zamówienie 24/7. Usługa Podaj Dalej jest też świetną propozycją dla małych firm, które sprzedają swoje produkty przez platformy ogłoszeniowe
- powiedział prezes InPost Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.