Biedronka wprowadza nowe stroje pracownicze w kolejnych sklepach. Czas na Warszawę i okolicę

Biedronka, świętując 25-lecie istnienia postanowiła wprowadzić nowe stroje. Na początku sierpnia otrzymali je pracownicy z południa Polski. Od poniedziałku 24 sierpnia wprowadzono je także do sklepów w Warszawie i okolicach.

Biedronka w tym roku świętuje 25-lecie na rynku polskim, w związku z czym wszelakie zmiany dedykowane są właśnie tej rocznicy. Nie inaczej jest z nowymi strojami. Te zostały wprowadzone w pierwszej kolejności na południu kraju, gdzie pracownicy noszą je od 3 sierpnia. Teraz nadszedł czas na kolejne placówki sieci dyskontów. 

Zobacz wideo Oto najświeższa Biedronka w Polsce. Jest nowocześnie i proekologicznie

Biedronka wprowadza nowe stroje do Warszawy i okolic

Sklepy Biedronka są z Polakami już od 25 lat. Rok jubileuszu to dobry czas na kolejne zmiany, dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowych uniformów z myślą o naszych pracownikach i klientach. Bez nich nie Biedronka nie mogłaby dziś świętować sukcesu. Nowe stroje wprowadzane są stopniowo w różnych regionach Polski. Teraz przyszedł czas na Warszawę. Podczas procesu projektowania odzieży, wzięliśmy pod uwagę opinie naszych pracowników, więc jesteśmy pewni, że uniformy przypadną do gustu zarówno im, jak i klientom sieci

- mówi Zbigniew Jaszkowski, dyrektor operacyjny w warszawskim regionie sieci Biedronka. Od poniedziałku 24 sierpnia, odświeżone uniformy ubierają pracownicy w 163 sklepach Biedronki w Warszawie i okolicach, m.in. w Pruszkowie, Piastowie, Parzniewie, Michałowicach czy Konstancinie-Jeziorna.

"Nowa odzież to czerwone i czarne koszulki polo, czerwone bezrękawniki z membraną, rozpinane bluzy, czarne fartuchy z biedronkowymi kropkami i, co też jest nowością, antracytowe koszule dla kierowników.", informuje Biedronka w komunikacie prasowym. Jak wspomniano, sieć brała pod uwagę opinie pracowników, czego efektem jest wprowadzenie bluz zapinanych na suwak, zamiast wkładanych przez głowę. Wprowadzono oddzielne stroje damskie i męskie, dzięki sugestii kobiet zatrudnionych w sieci. Z odzieży zniknął napis Biedronka, zastąpiony samym logo firmy w postaci owada.