Lech Poznań i AliExpress będą do 30 czerwca 2021 roku partnerami. Umowa zawiera możliwość przedłużenia. Polski klub może czuć się wyróżniony, ponieważ dla AliExpress to pierwsze na świecie partnerstwo w zakresie marketingu sportowego.
Polska jest jednym z naszych wiodących rynków w Europie, a piłka nożna to sport narodowy dla Polaków. Chcemy, aby współpraca z Lechem Poznań symbolizowała nasze zaangażowanie na polskim rynku. Lech to ambitny zespół, zaangażowany w rozwój młodzieży i reprezentujący Polskę w tegorocznej Lidze Europy. W nadchodzącym sezonie, w ramach partnerstwa z klubem, będziemy szukać sposobów integracji wspólnych działań w różnych obszarach. Początkiem będzie nasza kampania wspierająca Dzień Singla w listopadzie
- podkreślił Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.
11 i 12 listopada AliExpress od lat organizuje olbrzymie wyprzedaże, które osiągają największe zyski na świecie. Rokrocznie podczas promocji przychody przekraczają kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt miliardów dolarów. Podczas tegorocznej edycji kibice Lecha Poznań będą mogli liczyć na dodatkowe zniżki podczas festiwalu. AliExpress bowiem na początek współpracy z polskim klubem, przygotował dla nich dodatkowe kody rabatowe. Internetowy sklep chwali się, że na cały asortyment w Dzień Singla będzie obowiązywało 70 proc. zniżki.
Najważniejszym elementem umowy jest jednak logo sponsorskie. To znalazło się już na spodenkach graczy pierwszego zespołu Lecha Poznań. Stroje z nowym sponsorem zadebiutowały 25 października podczas zremisowanego 1:1 spotkania Kolejorza z Cracovią. Nowy logotyp ma być używany także podczas rozgrywek Ligi Europy.