Studio Biznes to program gospodarczo-motoryzacyjny, który ma swoją premierę w każdą środę o godzinie 12:00 na Gazeta.pl. Tym razem poruszaliśmy temat sytuacji na rynku pracy w obliczu COVID-19.
- Staramy się przygotować takie rozwiązania dla naszych klientów i dla rynku pracy, które bardzo ułatwią procesy związane z rynkiem pracy. Oczywiście mam tu na myśli procesy rekrutacyjne. Pracujemy nad modyfikacją takiego procesu, który byłby bardzo ułatwiony, efektywny i jakościowo sprawny, implementując nowe rozwiązania, między innymi wideorekrutacje, które w moim przekonaniu na trwałe zapiszą się w procesach rekrutacyjnych na tym rynku, ponieważ nie wrócimy już do poprzedniej rzeczywistości, a okazuje się, że te narzędzia technologiczne naprawdę są bardzo supportujące - mówiła w Studiu Biznes Hanna Hieronimczuk dyrektor generalna Stepstone.pl. Posłuchaj całej rozmowy.