CCC rusza z nową siecią HalfPrice. Pierwsze sklepy otwarto m.in. w Warszawie i Wrocławiu

HalfPrice będzie oferować odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. Pierwsze pięć sklepów wystartuje 4 maja we wrocławskim centrum handlowym Wroclavia, szczecińskiej Galaxy, Galerii Północnej w Warszawie, tyskim Gemini Park oraz polkowickim Parku Handlowym, gdzie były prowadzone testy nowego konceptu - poinformowała grupa CCC.

W komunikacie grupy CCC czytamy również, że jeszcze w maju bieżącego roku zostanie otwartych pięć kolejnych salonów: w Opolu, Zabrzu, Kielcach, Olsztynie i Bielsku-Białej. Zgodnie z zapowiedzią spółki do końca roku klienci zrobią zakupy w blisko 60 sklepach pod marką HalfPrice. 

Co będzie można kupić w sklepach HalfPrice?

W HalfPrice klienci znajdą odzież, obuwie, zabawki, akcesoria i kosmetyki, a także ofertę dekoracji i dodatków do domu w atrakcyjnych cenach. Sieć należy do Grupy CCC.

Zobacz wideo Koronawirus a handel. Jakie firmy wycofują się z Polski? Jakich sklepów stacjonarnych będzie mniej?

- Otwieramy nowy rozdział w historii działalności Grupy CCC. Wierzę, że HalfPrice błyskawicznie zbuduje i ugruntuje swoją pozycję na rynku. Model biznesowy sieci umożliwia konsekwentne zwiększenie bazy produktowej, która będzie zapewniać wysokiej jakości asortyment przy jednocześnie atrakcyjnych cenach - podkreślał Marcin Czyczerski, prezes Grupy CCC.

CCC rusza z siecią HalfPrice

Już w maju klienci będą mogli odwiedzić HalfPrice w dolnośląskiej Wroclavii, szczecińskiej Galaxy, Galerii Północnej w Warszawie, Galerii Korona w Kielcach, opolskim Solaris, Galerii Platan w Zabrzu, olsztyńskiej Galerii Warmińskiej, Galerii Sarni Stok w Bielsku-Białej, tyskim Gemini Park oraz w Parku Handlowym w Polkowicach, gdzie były prowadzone testy tej koncepcji sklepu.

- Tworząc HalfPrice korzystaliśmy z potencjału oraz doświadczenia Grupy CCC. Od dłuższego czasu optymalizujemy sieć stacjonarną CCC. Zmniejszamy liczbę sklepów pod tym szyldem, a także ich format do 500-800 mkw., a jednocześnie pracujemy nad tym, by stawały się one coraz bardziej cyfrowe. Nie oznacza to jednak, że rezygnujemy z najmu. Tę przestrzeń handlową, wydzieloną w ramach restrukturyzacji CCC, przeznaczamy właśnie na HalfPrice. Pozwoli nam to zwiększyć przychód z metra kwadratowego, a klientom dostarczyć bogatą, interesującą ofertę powiedział Karol Semik, Dyrektor Ekspansji Grupy CCC.