Jak możemy sprawdzić w serwisie downdetector.pl, około godziny 11:00 doszło do awarii w Santander Bank Polska. Nie ma możliwości zalogowania się przez aplikację mobilną ani przez stronę internetową.
"Nie działa aplikacja mobilna Santandera", "Nie mogę zalogować się do aplikacji", "Mam problem z aplikacją mobilną, przy próbie zalogowania wyświetla się komunika o przywracaniu funkcjonalności" - skarżyli się czytelnicy Bankier.pl w wiadomościach wysyłanych dziennikarzom portalu.
Próby zalogowania się do Santander Banku Polska przez aplikację mobilną kończyły się pojawieniem się na ekranie następujących komunikatów: "Przerwa. W tej chwili nie skorzystasz z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Przepraszamy Cię za utrudnienia. Usuwamy problem" lub "Serwis lub wybrana funkcja są czasowo niedostępne".
W serwisie downdetector.pl pojawiło się kilkaset zgłoszeń problemów z logowaniem do Santander Bank Polska. Problemy zgłaszają klienci banku z całej Polski. Klienci Santandera nie mogą dostać się do swoich pieniędzy zarówno z aplikacji mobilnej, jak i poprzez serwis transakcyjny. O godzinie 12:00 było już 680 zgłoszeń awarii.
"Dla części klientów obserwujemy utrudnienia w logowaniu do aplikacji oraz spowolnione działanie Santander internet. Pracujemy nad rozwiązaniem i przywróceniem pełnej dostępności dla wszystkich klientów. Przepraszamy za utrudnienia" poinformowało biuro prasowe Santander Bank Polska w odpowiedzi na pytanie Bankier.pl