Anna Plakwicz dołączyła do rady nadzorczej Sanok Rubber w czerwcu. Jak podaje Wp.pl, była pracowniczka KPRM została delegowana do rady przez państwowe PZU (OFE PZU Złota Jesień jest jednym z akcjonariuszy Sanok Rubber). Z ustaleń portalu wynika, że miesięczne zarobki w radzie nadzorczej spółki mogą wynosić ok. 7-10 tys. zł brutto.
Plakwicz od grudnia jest dyrektorką zarządzającą marketingu, sponsoringu i prewencji PZU. Wcześniej przez kilka miesięcy była dyrektorką ds. marki Pekao S.A., a jeszcze wcześniej przez rok dyrektorką Wojskowego Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Od marca 2018 r. do lutego 2019 r., a także od listopada 2015 r. do sierpnia 2017 r. była dyrektorką Departamentu Obsługi Medialnej w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. W KPRM pracowała także w latach 2006-2008 jako naczelniczka wydziału komunikacji w Centrum Informacyjnym Rządu.
Przez siedem lat - od marca 2008 r. do listopada 2016 r. Plakwicz była dyrektorką biura prasowego klubu parlamentarnego PiS.
Przez kilka miesięcy - od sierpnia 2017 r. do marca 2018 r. wraz z Piotrem Matczukiem (także byłym pracownikiem KPRM, obecnie związanym z PKN Orlen) Anna Plakwicz prowadziła własną działalność w ramach spółki doradczej Solvere. To właśnie spółka Solvere realizowała kontrowersyjną kampanię "Sprawiedliwe sądy", organizowaną przez Polską Fundację Narodową. Na konto Solvere za kampanię wpłynęła kwota 1,1 mln zł. W 2018 r. jeden z warszawskich Sądów Rejonowych jednoznacznie stwierdził, że kampania kreowała "wyłącznie negatywny, oparty na jednostkowych przypadkach, obraz władzy sądowniczej".
"Od blisko piętnastu lat współtworzy największe kampanie społeczne i wyborcze. Współtworzy duże wydarzenia o charakterze promocyjnym i marketingowym - konwencje wyborcze, kongresy, konferencje i eventy tematyczne" - tak można przeczytać o Plakwicz na stronie internetowej spółki Sanok Rubber.
"Prowadziła biura prasowe instytucji administracji samorządowych i państwowych. Planowała i przeprowadziła wiele kampanii społecznych w tym odpowiadała za promocje programu "Rodzina 500Plus" czy "Dobry Start". Organizowała pod względem komunikacyjnym i medialnym wizyty zagraniczne Premiera oraz współtworzyła wydarzenia promocyjne o charakterze międzynarodowym" - dodano.