Jak donosi portal wiadomoscihandlowe.pl, wśród sklepów z asortymentem alkoholowym dostępnych w specjalnie przygotowanej zakładce, użytkownicy aplikacji - w zależności od zamieszkiwanej dzielnicy - mogą zamówić produkty oferowane przez sześć firm. Jak poinformowano, oferta alkoholowa będzie sukcesywnie rozszerzana o nowych partnerów i udostępniana w kolejnych miastach.
- Nieustannie obserwujemy potrzeby zarówno naszych klientów, jak i partnerów. Wprowadziliśmy ostatnio wiele innowacji, dzięki którym użytkownicy aplikacji mogą wygodniej zamawiać dania z restauracji, robić zakupy spożywcze oraz składać niestandardowe zamówienia. Rozwijanie sieci partnerstw, zwiększanie dostępności geograficznej aplikacji i udostępnianie nowych kategorii jest dla nas priorytetem -podkreślał Carlos Silvan, główny menedżer Glovo na Polskę, cytowany przez wiadomoscihandlowe.pl.
By zamówić alkohol za pośrednictwem specjalnie przygotowanej zakładki w Glovo, klienci będą musieli każdorazowo potwierdzić swój wiek i zaakceptować regulamin, co pozwoli na zweryfikowanie pełnoletności przez kuriera. Osobom nietrzeźwym sprzedaż alkoholu będzie odmawiana.
Glovo to założona w Barcelonie firma, która działa w ponad 1000 miastach w 22 krajach w regionie EEMEA, i Afryce Subsaharyjskiej. Obsługuje ponad 3,8 miliona aktywnych użytkowników miesięcznie. Posiada 58 tys. aktywnych kurierów i ponad 89 tys. stowarzyszonych partnerów na całym świecie. Aplikacja pojawiła się w Polsce w lipcu 2019 roku, przejmując PizzaPortal. Obecnie działa w 87 miastach w naszym kraju.