Żabka jak McDonald's? Media: Sieć otworzy punkty drive-thru. Pierwszy ma powstać pod Łodzią

Żabka pracuje nad Żabka Drive - ustalił portal Wiadomości Handlowe. Nowy format będzie dedykowany kierowcom pojazdów, którzy podobnie jak w McDonald's będą mogli podjechać do okienka, odebrać zamówienie i wyjechać z placu bez zawracania.

Prace nad koncepcją Żabka Drive mają być na zaawansowanym etapie. Wiadomości Handlowe, które powołują się na swoje źródła, podają, że pierwszy punkt Żabki typu drive-thru, w którym klienci będą mogli kupić towary bez konieczności opuszczania pojazdu, może zostać uruchomiony już w połowie grudnia br. Z kolei biuro prasowe Żabki wskazało, że nastąpi to "w ciągu kilku najbliższych miesięcy".

Żabka drive-thru - gdzie powstanie pierwszy punkt?

Jedna z pierwszych Żabek Drive ma ruszyć w Zduńskiej Woli, przy ruchliwej drodze wojewódzkiej z Łodzi do Sieradza, na dużym placu z dwoma szerokimi wjazdami. Żabkowy sklep drive-thru ma działać obok Hotelu Pod Słońcem. Jak czytamy, na placu stoi już pawilon handlowy, w którym działać będzie Żabka Drive. Placówka ma w środku charakterystyczny zielony kolor i okienko typowe dla punktów, które obsługują klientów w pojazdach.

Więcej informacji handlowych przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl

Portal podaje też nieoficjalnie, że Żabka ma otworzyć podobne sklepy w nowym formacie w kilku innych lokalizacjach, w tym przy autostradach. Warto dodać, że sama sieć nie podaje żadnych szczegółów na temat oferty Żabka Drive.

Żabka z nową ofertą - kawonament. Wcześniej zarejestrowała markę Żabu

W zeszłym tygodniu sieć zaskoczyła nową ofertą - Kawonamentem. Żabka wprowadziła tzw. abonament na kawę. Oferta polega na tym, że w cenie 49 zł miesięcznie można codziennie skorzystać z umieszczonego w sklepie ekspresu. Nowa usługa pojawiła się w aplikacji Żappka w nowej sekcji "subskrypcje".

W cenie 49 zł/miesiąc można raz dziennie skorzystać z nieograniczonej oferty kawowej Żabki. Kupując codziennie kawę w placówkach tej sieci, w ramach kawonamentu za jeden napój zapłacimy tylko 1,61 zł. Tymczasem najdroższe kawy o pojemności 400 ml kosztują w sieci 8,99 zł. Subskrypcja przecenia je więc 5,5-krotnie. Ponadto raz w miesiącu można dodatkowo odebrać dowolną kawę 200 ml z kawomatu lub muffina czekoladowego/straciatella.

Z kolei pod koniec września firma zarejestrowała markę Żabu. Nowy twór będzie działał w branży gier wideo. Żabka nie podała jeszcze szczegółów przedsięwzięcia. Więcej informacji podał z kolei serwis Wiadomości Handlowe, który wskazał na treść wniosku patentowego. Jak czytamy, Żabka od kilku miesięcy rozwija w swoich sklepach Nano projekt gier wykorzystujących technologię rozszerzonej rzeczywistości.

Zobacz wideo Recesja byłaby dobrym scenariuszem dla rządu? Pytamy eksperta
Więcej o: