Żabka, jedna z największych sieci działających w Polsce, po raz kolejny rozszerzyła zakres swoich usług. Firma wprowadza dla klientów możliwość skorzystania z abonamentu na kawę. Kawoszom może to przynieść oszczędności - o ile po napój z Żabki faktycznie sięgają często i nie chcą parzyć go samodzielnie.
W aplikacji Żappka pojawiła się nowa sekcja "subskrypcję". Na razie jest tam dostępna tylko jedna usługa - kawonament. Nie wiadomo, czy Żabka planuje wprowadzać inne podobne plany. Abonament na kawę można kupić jednak już teraz. Koszt to 49 zł za 30 dni.
Więcej informacji z kraju na stronie głównej Gazeta.pl
W tej cenie bez dodatkowych opłat można odebrać jedną kawę dziennie w sklepach Żabka. Wybór jest w zasadzie nieograniczony. Subskrypcja obejmuje kawę czarną, z mlekiem, flat white, latte, cappuccino, napój czekoladowy, espresso, espresso doppio i kawę cortado. Napój mnożna wybrać w dowolnym rozmiarze - dostępny jest w ekspressie.
Jeśli codziennie kupujemy kawę w Żabce, w ramach abonamentu za jedną zapłacimy tylko 1,61 zł. Najdroższe kawy o pojemności 400 ml kosztują w sieci 8,99 zł. Subskrypcja przecenia je więc 5,5-krotnie.
Ponadto raz w miesiącu można dodatkowo odebrać dowolną kawę 200 mln z kawomatu lub muffina czekoladowego/straciatella.
To kolejny zaskakujący ruch Żabki w ostatnich miesiącach. Pod koniec września firma zarejestrowała markę Żabu. Nowy twór będzie działał w branży gier wideo. Żabka nie podała jednak jeszcze szczegółów przedsięwzięcia.