T-Mobile Warsaw Games Week 2016. Nowy sponsor, masa gier, masa atrakcji

Poznaliśmy nowego sponsora tytularnego tegorocznej edycji imprezy Warsaw Games Week. To T-Mobile. Ambitne plany, o których wspominali organizatorzy T-Mobile Warsaw Games Week 2016 zapowiadają prawdziwą ucztę dla fanów gier wideo.

Patrząc na listę wystawców, którzy pojawią się na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 można dostać lekkiego zawrotu głowy. Największą powierzchnię zajmą rzecz jasna główni 'aktorzy przedstawienia' - Cenega, Microsoft, Sony Interactive Entertainment oraz Ubisoft. Na imprezie pojawią się także CD Projekt Red, Acer, CI Games, Megabajt, Lionbridge, CDP.pl, Activision, Jujubee, Red Bull, epay Polska, Ingaco - G-BOB, Galeria Plakatu, APN Promise, AimControllers, BadPixel, IMGN.PRO, Blondynki też Grają oraz Alstor.

Cenega na T-Mobile Warsaw Games Week 2016

Przestrzeń Cenegi da graczom okazję zapoznania się z aż 14 tytułami, wśród których znajdą się przedpremierowo Tekken 7, Sniper Elite 4, Final Fantasy XV, Mafia III, Warhammer 40 000: Dawn of War III, NBA 2K17, WWE 2K17 oraz Resident Evil VII: Biohazard na PlayStation VR. W strefie Junior znajdzie się duża przestrzeń LEGO Video Games. Na imprezie nie zabraknie konkursu dla cosplayerów - Good Loot & PlayStation Plus Cosplay 2016.

Sony Interactive Entertainment na T-Mobile Warsaw Games Week 2016

Strefa PlayStation pomieści 50 stanowisk z goglami PlayStation VR. Gracze będą mogli zobaczyć możliwości pokazanej niedawno konsoli PlayStation 4 Pro. Mocnym akcentem tegorocznej imprezy jest e-sport. Czeka nas oficjalny turniej Pro Evolution Soccer 2017 - eliminacje do Mistrzostw Polski, Finał Polski turnieju Call of Duty World League oraz Wielki Finał Turnieju Polskiej Ligi PlayStation Plus w Uncharted 4. W strefie PlayStation będzie można też zagrać w trybie wieloosobowym w Call of Duty Infinite Warfare.

Ubisoft na T-Mobile Warsaw Games Week 2016

Ubisoft ma mieć więcej, niż 100 stanowisk dla graczy. Pokaże między innymi Watch Dogs 2, South Park Fractured But Whole, For Honor, Ghost Recon Wildlands, Just Dance 2017 oraz Steep. Nie zabraknie dużej sekcji VR, gdzie będzie można zagrać w South Park Fractured But Whole z użyciem urządzenia o wdzięcznej nazwie Nosulus Rift. Chyba już sami domyślacie się o co chodzi.

T-Mobile Warsaw Games Week 2016T-Mobile Warsaw Games Week 2016 źródło: materiały prasowe

Microsoft na T-Mobile Warsaw Games Week 2016

Najlepsze ekskluzywne produkcje dla Xbox One pokaże na swoim terenie Microsoft. Możemy liczyć na ponad 200 stanowisk z konsolami Xbox One S oraz Windows 10. Na odwiedzających będą czekać grywalne wersje Gears of War 4, Forza Horizon 3, FIFA 17, Dead Rising 4, a także rozgrywki wieloosobowe w Battlefield 1.

Bonusy od sponsora

Na całym terenie T-Mobile Warsaw Games Week 2016 zostanie uruchomiona bezpłatna sieć Wi-Fi. Dla swoich klientów T-Mobile przygotuje bilety wstępu w niższej cenie, zaś tym, którzy nie będą mogli uczestniczyć w wydarzeniu zaoferuje streaming live na facebookowym profilu T-Mobile Polska. W strefie przygotowanej przez sponsora tytularnego będzie można spotkać vlogerów gamingowych, spróbować rozrywki z goglami VR, odpocząć na wygodnych pufach i podładować telefon.

Czytaj też: Pierwszy raz w Polsce: turniej Call of Duty na PS4

Dla przypomnienia, T-Mobile Warsaw Games Week 2016 odbędzie się w dniach 13 - 16 października 2016 w halach Expo XXI w Warszawie. Bilety na wydarzenie można już kupować na platformie eBilet.pl .