Niespodzianka dla abonentów Play. Otrzymają darmowy dostęp do serwisu Showmax na 12 miesięcy

Daniel Maikowski
Na specjalnej konferencji Showmax i Play ogłosiły nawiązanie współpracy. W jej ramach wybrani abonenci fioletowego operatora otrzymają 12-miesięczny bezpłatny dostęp do pełnej oferty platformy Showmax.

Aby skorzystać z promocji wystarczy wejść na stronę showmax.com/play, a następnie kliknąć w przycisk "Aktywuj dostęp" i wprowadzić swój numer telefonu.

Promocja jest dostępna dla klientów z abonamentem Play w następujących taryfach:

  • Formuła Solo M
  • Formuła Solo L
  • SIM Rodzina
  • SIM Duet
  • SIM Formuła Rodzina
  • SIM Formuła Rodzina Unlimited
  • SIM Formuła Rodzina Unlimited GB
  • Formuła Smartfon Unlimited 59,99
  • Formuła Unlimited 49,99
  • Formuła Smartfon Unlimited 99,99
  • Formuła Smartfon Unlimited 69,99

Mogą z niej skorzystać również abonenci wybranych ofert dla firm.

Promocja nie dotyczy natomiast ofert na kartę i mix.

Showmax za darmo dla abonentów PlayShowmax za darmo dla abonentów Play fot. Showmax

Jeśli chcesz sprawdzić, czy możesz skorzystać z promocji, wyślij ze swojego numeru w Play bezpłatny SMS o treści TAK pod numer 800. Po okresie promocyjnym opłata 19,90 zł będzie dodawana do Twojego rachunku w Play.

Showmax po trzech miesiącach w Polsce

Podczas dzisiejszej konferencji Maciej Sojka, który odpowiada za rozwój platformy Showmax w Polsce, przedstawił również kilka interesujących faktów dotyczących rozwoju tego serwisu na naszym rynku.

W ciągu trzech miesięcy od debiutu Showmax w Polsce, użytkownicy serwisu  otrzymali ekskluzywny dostęp do 10 premier serialowych (m.in. "Fargo", "Opowieść podręcznej") oraz 30 premier filmowych (m.in. "Planeta Singli", "Zanim się pojawiłeś").

ShowmaxShowmax fot. Daniel Maikowski

Flagową produkcją serwisu pozostaje oczywiście "Ucho prezesa", serial Robert Górskiego, który prezentuje polską politykę w krzywym zwierciadle (a może i nie). Showmax wyprodukował w sumie 12 odcinków serialu, który został udostępniony również  w serwisie YouTube, gdzie zanotował ponad 100 mln wyświetleń.

Sojka podkreślił, że to, co cieszy go najbardziej, to zwiększenie rozpoznawalności marki Showmax w Polsce. W lutym oscylowała ona w okolicach 51 proc, a teraz jest to już 75 procent, co - zdaniem Sojki - stawia serwis tuż obok konkurencyjnego Netfliksa.

Niestety na konferencji nie poznaliśmy żadnych szczegółów dotyczących kolejnych filmowych i serialowych premier. To właśnie produkcje własne miały być kluczowym elementem, który będzie wyróżniać Showmax na tle innych platform sVOD.