Policja informuje, że zamknęła sklep incomp.pl i poszukuje jego ofiar. Okazuje się bowiem, że telewizory, tablety, smartfony, komputery, konsole oraz inny sprzęt AGD i RTV, oferowany w niezwykle atrakcyjnych cenach, nie docierały do większości klientów.
Czytaj też: Stracili 12 tys. chociaż przelali pieniądze właściwej osobie
Oszuści proponowali zakup w cenie obniżonej od kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt procent. Na przykład jeden z laptopów dostępny w regularnej sprzedaży w cenie ok. 2500 zł, na stronie sklepu dostępny był w cenie aż 600 zł niższej.
Osoby, które nie otrzymywały towaru były uspokajane przez konsultantów, którzy twierdzili, że według regulaminu sklepu wysyłka towaru może przesunąć się z 2-5 dni do 21 dni roboczych. Osoby, podające się za pracowników, odbierały również telefony.
Dzwoniłem do tego sklepu z pytaniem co się dzieje z moim zamówieniem i otrzymałem informację, że takie oczekiwanie traw kilka dni i nic nie można zrobić. Dodatkowo uzyskałem informację, że wszystkie produkty są nowe i oryginalne. Jedynie produkty oznaczone OUTLET są niepełnowartościowe ale tam jest zawsze info co jest nie tak z nimi. Na maile raz odpisują a raz nie. Poczekam jeszcze z tydzień i jeżeli nic się nie zmieni anuluję zamówienie.
- relacjonuje rozmowę z jednym z pracowników sklepu użytkownik portalu Wykop.pl.
Osoby, które znajdowały w sieci negatywne informacje o sklepie były dalej przekonywane, że zamówiony towar dotrze, a opóźnienie jest winą dostawcy.
Poszkodowani przez sklep incomp.pl powinni samodzielnie zgłosić się na komisariat w miejscu zamieszkania. Zeznania trafią do śledczych w Rzeszowie. Warto podkreślić, że w tym mieście działa stacjonarny sklep o nazwie Incomp. Policja potwierdza, że jego nazwa i adres zostały użyte bez wiedzy właścicieli. Oszustwa nie można więc łączyć z przedsiębiorcą prowadzącym sklep o tej samej nazwie, co internetowa domena.